Help ik kan niet in mijn blogsite-Opgelost

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste moderators, technische ondersteuners,

Vanavond heb ik mijn password veranderd op de pagina instellingen.
Nadat ik het password 2 x had ingevoerd en bevestigd met "wijzigen"werd ik van mijn site gewipt. Sindsdien staat er continu "U heeft een verkeerde naam en/of password gebruikt".

Dat is niet het geval.

Ik heb hierna tweemaal een nieuw account aangemaakt (vista) en alle cookies verwijderd dus, en ik heb via de email mijn password aangevraagd bij bloggen.be. Hieruit bleek dat mijn nieuwe password wel was ingevoerd en dus deed ik niets verkeerd. Mijn naam is al een jaar hetzelfde. Ik heb ook alles gecleand.

Ik heb nu al het mogelijke gedaan maar ik kom mijn blog niet meer in.

Vragen:

1. wilt u er s.v.p. allereerst voor zorgen dat niemand aan mijn blogsite komt. Ik houd rekening met een hijjacker die nu mijn blogsite wel in kan. Ik had vanavond namelijk "doubleclik" steeds op de strartbakl staan als ik explorer opstartte, die doubleclick verscheen steeds met een url met At Home erop.

2. Wilt u s.v.p. voor mij een nieuwe toegang creëren naar mijn blog en mij die per email zenden zodat ik weer in mijn site kan.

Ik heb al het mogelijke gedaan het probleem zit niet bij mij, maar bij de site of ergens tussen mijn pc en uw site.

Gaarne vernemend,
met vriendelijke groet,
M.Y. Franssen
webname: mary franssen

website: www.bloggen.be/mary_franssen/
Hoe lang mag een password zijn? Hoeveel tekens? Ik had een mega password gemaakt van 36 tekens. Op de retourmail van bloggen.be bij aanvraag password, stond dit hele password wel opgeslagen.

kan het zijn dat na het opslaan van het nieuw ingevoerde passwords, de 2 toch ongelijk waren waardoor ik nu error heb?

groet,
mary franssen

Hallo,


Vraag eens uw gegevens op, klik op deze link

http://www.bloggen.be/paswoord_verloren.php

Probeer met deze gegevens die je via mail ontvangt in te loggen.

Succes
Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!