kan geen link leggen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kan geen link leggen bij :
Personaliseer
Vrije tekst/html
Link maken (icoon of rechtermuisklik op de tekst)
Een scherm opent zich : hyperlink maken/bewerken
Hier klik ik op bladeren : voeg mijn word of pdf file aan op mijn pc
Doel : in nieuw venster
klik op : is goed zo
En dan krijg ik volgende foutmelding :
Het naar de server zenden is mislukt
Controleer de schrijfrechten van de map of dat de map wel bestaat.

Het document is niet beveiligd tegen schrijven (alleen lezen staat niet aangevinkt)

ik heb juist hetzelfde probleem, ik heb mijn probleem voorgelegd bij algemene vragen.

Wanneer ik in Word een hyperlink wil maken dan krijg ik : Kan deze map niet openen: "/home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/stamboomeveraerdt/"!

Als ik dan toch browse naar de foto die ik wil toevoegen dan zegt de computer : naar de zender gaan is mislukt, contoleer de schrijfrechten van de map of dat de map wel bestaat.???
Ik wil in de tekst van mijn blog een link toevoegen.
Het is me al een paar keer gelukt, maar meestal krijg ik een pop-up met de mededeling dat er zich een fout voordoet.

Als ik dan 'ja' antwoord, krijg ik opnieuw een pop-up met foutmelding.

Kan iemand me zeggen hoe ik de link naar een externe website wél in mijn blog krijg?

PS: het gaat niet om de favoriete websites die ik kan toevoegen in de kolom naast mijn blog.
Het gaat werkelijk om tekst in de body van de blog waarop ik een link wil leggen.

Hallo Nijverseel,


Probeer eens een link te maken met de schakel zie rode pijl op PrtScrn

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/14/1213445378-440.jpg[/img]

Pépe
Ik doe het met die rode schakel.
Maar als ik dan in het invulscherm alle gegevens invul en wil opslaan,
geeft hij een foutmelding.

U werkt waarschijnlijk met de browser IE7, hebt je soms Firefox niet op uw PC of een andere browser, zodat u daareens mee kan proberen.

Pépe

Ik heb nog niet anders geweten dan dat hyperlinks HEEL TRAAG VERLOPEN.

Ik gebruik het icoontje (dat Pepé aanduidt) wel, maar dan krijg je een kader...

Wacht dan oneindig lang tot die kader grijs inkleurt en er (chinese) tekst inkomt....

PAS DAN...kan je je hyperlink (URL) plakken en marcheert het meestal wel.

Het lukt me in het verleden wel altijd (het marcheert dus wel) maar ik plak liever de volle URL in mijn tekts want iemand die veel links op die manier aan woorden wil koppelen, die gooit zijn PC buiten....zo traag....werkt dat hyperlink-gedoe!

Spijtig ken ik hier blogsites die dit in een paar seconden gewoon bliksemsnel en feilloos doen....
Hier zou aan mogen gewerkt worden, vind ik eerlijk gezegd.
Deze techniek is volgens mij het minst ontwikkeld bij Bloggen.be

Das mijn ervaring he! (ik test nogal graag andere diensten uit.)

[color=blue][size=150][b]Maar VERGEET NIET....Bloggen blijft de beste hoor!!! haha[/b][/size][/color] :lol:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!