Security probleem?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo, toch nog even een opmerking, dit bericht kreeg ik zonet van een bezoeker van mijn nieuwe blog:

'Heb zonet je blog willen bezoeken, maar ik kreeg prompt een "zeer hoog risico" waarschuwing van één van mijn scanners (haute secure); toegang tot deze site werd geblokkeerd vanwege reeds meerdere meldingen dat via deze site je systeem kan (word) gebruikt (overgenomen, gecontroleerd) worden om via uw PC, zonder dat je er zelf iets van weet, spam en wat nog allemaal aan malware te verspreiden'.


Gert.

Wel, ben zonet zonder problemen van virusscanner of firewall op je blog geweest ^_^
Mss gewoon een flauwe plezante die je dat bericht stuurde? Was er een link bij? (wees daar dan zéker voorzichtig mee!)

En dit effe ter zijde:
"één van mijn scanners"... 1 virusscanner en 1 firewall is voldoende, het is zelfs zo dat 2 virusscanners of 2 firewalls elkaar kunnen gaan tegenwerken.

[quote="slytherat"] Mss gewoon een flauwe plezante die je dat bericht stuurde? [/quote]

Neen hoor, het was een persoon die ik goed ken en trouwens nogal wat IT kennis heeft dus.., hij wou me enkel waarschuwen.


Gert.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!