blog niet open

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo
Misschien kan iemand mij helpen, hoor van verschillende mensen dat ze mijn blog niet kunnen openen, ook bij mij lukt het niet. Het komt eerst een venstertje, waar staat dat het niet open kan en dan klik ik op ok en dan komt van de internet browser een bericht dat het misschien niet met de internet aangesloten is en als ik dan op de blauwe pijl links boven klik dan gaat het wel open. Beetje ingewikkelt he :?:
groetjes Ursula

Beste Ursula,

Ik ben even naar je blog komen kijken en ondervond geen enkel probleem, je blog ging ogenblikkelijk open.
Wens je nog veel blog plezier.
Blogmaster Bloggen.be
Swakke

Ook hier geen probleem.

Ligt mss aan je browser?

Nou dat is vreemd en als het misschien aan de browser ligt, is er dan misschien een oplossing voor???
En dan heb ik nog een laatste vraag, hoe kan ik mijn profiel (mijn foto) veranderen. het is al 2 jaar oud en zie er weer wat ouder uit :wink:
als vast mijn dank voor al die moeite
groetjes Ursula

[quote="ursula"] Nou dat is vreemd en als het misschien aan de browser ligt, is er dan misschien een oplossing voor???[/quote]
Ik werk met opera en die heeft de neiging om sites die het niet helemaal vetrouwt niet te openen, hoe dat te verhelpen, zou ik eens moeten opzoeken.
Met welke browser werk je trouwens?


[quote="ursula"]En dan heb ik nog een laatste vraag, hoe kan ik mijn profiel (mijn foto) veranderen. het is al 2 jaar oud en zie er weer wat ouder uit :wink:
als vast mijn dank voor al die moeite
groetjes Ursula[/quote]
Kan je dat niet gewoon door naar [b]Personaliseer uw blog[/b] te gaan en bij [b]Over mijzelf[/b] een nieuwe foto te uploaden?

Ik heb een internet exploier,als ik het goed heb geschreven :oops:

Hallo Ursula,

[quote="Ursula"]En dan heb ik nog een laatste vraag, hoe kan ik mijn profiel (mijn foto) veranderen. het is al 2 jaar oud en zie er weer wat ouder uit
[/quote]

Uw profiel staat in uw linkerkolom, klopt ?

► Inloggen opuw blog,
► Klik op "Personaliseer"
► In uw linkerkolom klik op "over mij zelf"
► Zoek nu via "bladeren" uw nieuwe foto en klik er dubbel op.
► Klik nu onderaan op "wijzigen"

Succes Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!