Activatie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb een tweede blog willen starten. Heb dezelfde gebruikersgegevens gebruikt. Ik krijg echter geen activatiemail. Als ik me inlog, zie ik die blog nogthans. Heb een bericht willen toevoegen, maar nu krijg ik de foutmelding dat door een interne fout het bericht niet kan worden toegevoegd. Waarschijnlijk doordat dit activatie ontbreekt. Heb het gisteren ook geprobeerd, maar ik heb de mail pas 's nachts gekregen, en daardoor was ik deze morgen te laat om te activeren.
Is er ergens een manier om die activatie nogmaals te krijgen ?

Hallo,

Na 6 uren kan je niet meer activeren, uw moet opnieuw beginnen.

U kan en is zelf aangeraden, bij meerdere blogs dezelfde "gebruiksnaam" en "wachtwoord" te gebruiken, zodat je van de ene blog naar de andere kan switchen zonder te moeten inloggen.

Pépe

Die tweede keer dat ik een blog aanmaakte, is een uur of 2 geleden. Maar die activatie heb ik nog niet gehad. Ik heb met dezelfde gebr.naam en wwoord gewerkt.
Ik kan switchen van de ene naar de andere, maar kan nog niks toevoegen.

Ik ga eens een test doen, door een blog aan te maken, ga zien of ik iets bekom.

Hou u op de hoogte

Pépe

Kijk hier op de printscreen op minder dan 2 min het ik mijn mail om te activeren.

[img]http://i46.photobucket.com/albums/f128/Robby94/Bild-0000.jpg[/img]

Dus denk niet dat er ergens een technischprobleem is.

Heb de blog wel aangemaakt met Firefox

Pépe

Het is raar. Heb juiste mailadres nogthans ingegeven want ik doe dat met 'autofill' van google.
Zal het later dan met firefox nog eens proberen.

Via firefox idd op een paar tellen een mail gekregen.
Is nu wel jammer dat die ellenlange tekst in die verkeerde nieuwe blog verloren is, maar ja. 't Is nu toch opgelost.
Zou dat aan IE instellingen liggen ? Dacht dat ik dezelfde instellingen ook geïmporteerd had. Zal de 'koekjesinstellingen' en zo eens moeten nakijken.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!