Inlog probleem

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kan niet meer inloggen op mijn blog www.bloggen.be/joachiminkenia. Mijn wachtwoord opvragen gaat wel nog via de site.

soms lukt het me wel om nog in te loggen maar dan verschijnt er interne fout als ik iets wil posten...

alvast bedankt voor de hulp

Beste joachim,

Doe dat eens : Internet Explorer - Extra - Internet opties - Cookies en dan Tijdelijke bestanden verwijderen en op OK klikken , dan pc afsluiten en terug opstarten, en inloggen voor je blog.
Denkelijk zal je probleem dan opgelost zijn.
Mod. Swakke

helaas, geen effect.

misschien ligt de oorzaak erin dat ik mijn blog enkele weken heb verwijderd en nu een blog wil oprichten met dezelfde naam..

ik wil u persoonlijk mijn wachtwoord en log in meedelen als je denkt het daarmee te kunnen oplossen.

Joachim

Hallo joachim


De reden dat je niet meer kan inloggen is dat je uw blog hebt verwijderd en terug uw oud blogadres wenst te gebruiken. Uw oud blogadres wordt pas na 30 dagen terug vrij gegeven.
Speel uw gegevens via PB door aan de blogverantwoordelijke Swakke die kan misschien uw blog nog terug online plaatsen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!