hoe zet ik het geheel in het midden?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik ben pas begonnen met mijn blog.
www.Bloggen.be/maltezer
Nu merk ik dat het geheel, dus rechterkolom, midden en linkerkolom samen, niet mooi in het midden komt te staan, wat ik graag zou willen.
Kan iemand me helpen?

Hallo Ilse,

De reden daarvan is dat uw foto's in het middenvak veel te breed zijn,
Max een 480 a 500 pixels breed dan staan de zijvakken en middenvak wel mooi op uw blog. U foto's zijn nu 640 pixels breed

Pépe

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik dacht wel dat er een simpele oplossing zou zijn, maar ik weet van die dingen weinig af (niks eigenlijk) Zo leren we elke dag weer iets bij!!

Beste Ilse,

Ook wanneer uw foto's het juiste formaat hebben, komen ze meestal niet VAN ZICHZELF in het midden te staan.

Je kan dit oplossen door "VOOR"je HTML CODE - [color=blue]<center>[/color] te zetten en "NA" je HTML CODE af te sluiten met [color=blue]</center>[/color]

Hallo Ilse,

Gaat het hier over de foto van Mike?

Is hij geplaatst met een internetadres, doet dan wat DMEK1960 vertelt, maar plaatst achter </center> dan nogeens <BR> zodoende komt de tekst zeker onder de foto te staan.

Succes Pépe

Bedankt, ga het proberen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!