problemen mpet inlog functie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

[b]GELUKT[/b]
Amaai - wat een bevalling
Heb eerst alles maar gecopieerd om zeker niks te verspelen :oops: :oops:
Dan die code verwijderd .... nog steeds hetzelfde
daarna stond er nog iets tussen de code dat ik nier herkende- verwijderd en......joepie

Weet u wat die eerste code betekent??? is dat omdat ik via W gecopieerd heb???????
't Is nu van geen belang meer maar wie weet ooit......

Hartelijk dank voor de hulp en de tijd die ge er willen in steken :oops:

is er geen eenvoudige manier om van blog naar forum en terug over te schakelen??? zou gemakkelijk zijn als ge iets aan 't doen zijt en vragen hebt...
ik ga van bloggosfeer terug via inloggen of home :oops:

Hallo ribbe,

De code die daar stond, ik had dat vroeger moeten zien, was geen html code maar een CSS.

Maar al doende leert men, gelukkig is het gelukt, dat is eerst al het voornaamste, dat was geen moeite hoor, was graag gedaan.

Een eenvoudige manier om van uw blog naar Blogosfeer te gaan is een link plaatsen op uw blog, maar ..... als je ingelogd bent op het forum en er klikt iemand op de link, kan hij/zij onder uw naam hier van alles op het forum plaatsen.

Om terug van Blogosfeer naar uw blog te gaan is dat wel de enigste manier

Een andere oplossing zie ik niet direct.

Pépe

bedankt

ben juist na 't invoeren, deze keer van een korte tekst weer gevraagd om in te loggen en bericht weer pfffffffft Wel maar een paar regels maar toch...
Ik blijf ingelogd - minimaliseer om iets anders te bekijken - dan krijg ik mijn werkblad maar.... zou dus telkens moeten inloggen?????????

Hallo ribbe,


Als je gevraagd wordt terug in te loggen, na iets te hebben toegevoegd bekomt je dan dit venstertje te zien.

[img]http://i141.photobucket.com/albums/r45/lisette_028/inloggen.jpg[/img]

of wordt je gewoon terug naar "inloggen" verwezen, zonder meer

Pépe

ja, ik krijg dat venster te zien
als ik inlog kom ik terug op mijn werkblad maar het bericht is weg


nog even iets

ik heb hier een probleem met linken maken via die schakel

heb nu geprobeerd een printscrren te maken maar :oops: :oops: :oops:

paint daar heb ik nog nooit mee gewerkt
weet zelfs niet waar ik dat moet zoeken

als die printscreen lukt stuur ik u een vb van al de dialoogvensters die ik krijg

eerst eentje met kan pagina niet vinden (de pagina waarop ik aan 't werken ben)

tweede
er is een fout opgetreden in IE

fout 104

derde
root (staat in 't rood)
Kan pagina niet vinden ....
kan pagina niet vinden....
en daar krijg ik dan de lijst van codes en allerlei blogs enz.

klik ik toch uitvoeren dan blijkt alles in orde en werkt de link

probeert u aub eens een link te leggen naar één van mijn blogs...krijgt u dat dan ook???

Het lukt wel maar is tijdrovend.....en vervelend altijd een foutmelding

Hallo ribbe


Paint vind je bij: :arrow: start :arrow: alle programma's :arrow: bureau-accessoires.

Hier vind je een handleiding voor het maken van een printscreen

http://members.lycos.nl/sitemaken/print ... screen.htm

Ik moet toch beginnen geloven dat er spoken op uw PC zitten, een vraagje, wat je daar allemaal opsomt is dat op al uw blogs of alleen op één.
Als het maar op één is geef dan eens dat blogadres als je wilt.

Pépe

op alle - ga nu straks proberen dat printscreen te maken ...of morgenvroeg OK
bedankt

dat klein vakje met de error krijg ik dus steeds een 4 a 5 tal keren - moet steeds klikken tot ik uiteindelijk dat vak krijg met die lange lijst....
als ik daar dan klik is het wel OK maar het duuuuuuuuuuurt [img]http://img260.imageshack.us/img260/3164/printscreenlinkmakenqo6.jpg[/img]

Hallo ribbe,


Ben eens op uw blog ribbe2 al uw links gaan openen en dat zijn er niet weinig,
ik begrijp het verband niet tussen die hyperlink en de "fout in het script op deze pagina".

Al uw links functioneren, wanneer bekomt je deze error en op welke blog,
zou het graag voorleggen aan de webmaster, maar ik moet hem ook kunnen uitleggen, wat fout loopt, want hij heeft zelf voor het moment zo weinig tijd.

Pépe

ik word daar dus stilaan gek van
Vandaag tekst bijgewerkt Griekenland voorjaar 2006 op ribbe1

voor 't opslaan maar hetgeen ik er bijgevoegd had gecopieerd en in een Wdocument gezet

Gelukkig want pfffffffff terug datzelfde klein vakje van hierboven dat u plaatste. ingelogd en weg al 't geen ik gedaan had..

nu dus die tekst uit Wdocument gecopieerd en hier op dat W ke gedrukt - het plakt het ... ik sla op en er staat maar de helft van dat bericht bij....

de rest op een vervolg gezet...

nu zitten daar weer van die rare codes bij <SPAN ... en ik vermoed dat het die zijn die mij ^parten spelen

mijn vraag:
- waarom moet ik telkens opnieuw inloggen?
- waarom verdwijnt die tekst ?
- wat doe ik verkeerd met uit een W document hier te plaatsen

en ... vanwaar komen die rare codes steeds???

Ik laat het voorlopig zo staan zodat jullie kunnen de brontekst nakijken ... daarna zal ik proberen of het niet lukt door die <SPAN er overal uit te halen...

nogal omslachtig vind ik....

doe dat nochtans ook zo op mijn andere blogs op sennet.....

willen jullie AUB voor mij nog eens nakijken- sorru ik bezorg jullie werk hé
maar als ik het de volgende keer kan voorkomlen al die mizerie....

volgens mij vlieg ik ook steeds buiten als ik een tijdke bezig ben - weten jullie na hoelang?

Hallo ribbe,

Waarom dat je steeds moet inloggen, na iets te hebben gewijzigd daar zoek ik naar, maar heb u voordien reeds gevraagd of dit ook gebeurt als je iets wil toevoegen niet van "Word" . Gewoon een testberichtje op uw blog plaatsen, toevoegen en dan wijzigen en er tekst bijvoegen en tussen voegen. Werkt het dan ? En over welke blogs hebben wij het hier ?

Ik kan dat van op mijn PC niet zien, dat moet gij mij vertellen.

Die code die spelen u natuurlijk parten, tekst voorbereiden met "Word" kan soms voor problemen zorgen, daar "Word" onzichtbare codes toevoegt die niet gemaakt zijn voor het internet.

Maar dat is wel niet het probleem dat je steeds moet terug gaan inloggen.

Dat iemand na een langer tijd aan zijn blog werkt buiten vliegt, dat is mij onbekend.

Graag eerst eens een antwoordje op mijn vragen.

Pépe

nu bij Ribbe1 zelfde probleem als vorige dagen bij ribbe2



ik had daarstraks gewoon de tekst bijgetypt - alles stond er op en was afgewerkt (namen opgelicht enzo) toen ik wijzigen klikte moest ik weer inloggen - het was dus een gewoon getypte tekst

had voor alle zekerheid voor ik "wijzigen" klikte gecopieerd -

dus tekst intypen
namen oplichten
re muisklik - copieren
onderaan wijzigen klikken

kadertje om terug in te loggen (niet dat van de gewone inlogpagina maar aan de li kant zoals u dat printscreen plaatste)

alles was weg

dan een word document geopend en de tekst daar geplakt

-------

tekst uit W gecopieerd en die er terug achter proberen te plakken - tekst staat volledig op mijn werkblad bij wijzigen

onderaan op wijzigen klikken en er blijft slechts een stukje van over....


hetzelfde dan in een vervolg van 't verhaal geplaatst via toevoegen
en W... geen probleem (wel ook die rare codes in de brontekst)

----

nu bij Ribbe 1 dat bericht met "vervolg" geopend - re klik - gecopieerd en terug geprobeerd aan het eerste deel te plakken.... staat er bij op 't werkblad maar na wijzigen is het verdwenen....



- Waar ligt het probleem de eerste keer na gewoon intypen?
heb ik een bepaalde limiet overschreden? tijd? te lang?

- dat het via W niet lukt zal dus aan die code <Span..... enz. kunnen liggen

als u het gezien heeft wil ik wel proberen al die codes er tussenuit te halen en te zien wat er dan gebeurd.... heb de tekst nog volledig in een W dokument

----

'l ga ook eens proberen die tekst ipv in W op een gewoon tekstdomkument te zetten en zien of er dan ook rare codes tussen komen..

Heb dus
- tekst van W naar tekstdoc gecopoieerd
- tekst bij tekstdoc gecopieerd
- toevoegen - nieuw bericht "test" (eerste op blog) geplaattst - alles OK

- Griekenland voorjaar 2006
- open gedaan via wijzigen
- vanuit tekstdoc gecopieerd en bij gegeplakt
- staat op mijn werkblad er bij
- wijzigen onderaan geklikt en... alles weg ... niks als ik ga kijken op mijn blog


Laat u aub weten als u het bekeken heeft en ik die codes mag verwijderen??
---------------------------------------------

weet ge al iets van dat schakelen??? dat eerste vakje met al die tekst die kan ik dus heel ver naar beneden scrollen en dan komen er allemaal namen van blogs die ik in de lijsten zie staan.....

bedankt

Hallo ribbe,

Je mag die codes verwijderen.

Wat dat inloggen betreft bij wijzigen op uw blogs ribbe1 en 2, dit maak ik over aan de webmaster, dat is een technisch probleem, anders blijven wij toch rond de pot draaien, dus wat geduld want je weet dat hij nog aan het blokken is.

Pépe

OK en bedankt
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!