lengte bericht

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Is het mogelijk om van een bericht enkele de eerste alinea of eerste paar regels te laten zien en te werken met een linkje 'lees meer' om de rest van het bericht te laten zien?

Hallo jupi,


Waar wil je dan de tekst van "lees meer" plaatsen?


Pépe

Als ieder bericht 150 regels is worden 10 berichten op frontpagina snel onoverzichtelijk, als je na bv 10 regels kunt werken met een link 'lees meer' bewaar je een mooier overzicht.

Hallo jupi,



Ik begrijp wel wat u bedoelt, maar waar gaat je het vervolg van deze tekst plaatsen, zonder deze ergens op het internet te plaatsen, kan men deze ook niet openen.

Pépe

bericht wel volledig ingegeven maar dat ik vb een optie kan aanklikken 'verkort weergeven' waardoor maar deel van bericht te zien is, wanneer ik dan op 'lees meer' klik schuift het bericht open en wordt het volledig getoont. ofwel iets in deze stijl http://www.nieuwsmotor.nl/

Hallo jupi,


Zoals jij het u voorstelt zal wel niet gaan.

Een mogelijkheid is, uw tekst uploaden naar een free hosting provider en dan daar naar linken op uw blog met een stukje tekst en "lees meer"

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!