Afbeelding bij onderwerp

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo;
Heb zopas een blog gezien waar er voor het onderwerp een klein afbeelding stond van iets. Nu mijn vraag hoe doe je dit telkens je iets nieuws post dat de afbeelding automatisch erbij word geplaatst. Zoals de haan op deze blog bv. http://www.bloggen.be/de_klubkraaiers_zingem/

Hallo vinnie,


Die afbeelding moet je plaatsen , via "foto van harde schijf"

Deze foto wordt dan verkleind naar 150 x 150 pixels en is aanklikbaar naar de originele afbeelding, plaatst zich automatisch links boven in het bericht.

Pépe
Ik bedoel bij "Titel van het bericht:" kan ik daar telkens als ik iets post een afbeelding bij plaatsen zoals de haan op de blog van
http://www.bloggen.be/de_klubkraaiers_zingem/ en bij mijn blog is dit nu een geel vierkantje.

Hallo vinnie,


Op dit blog staan veel hanen.

Nu weet ik ondertussen wat uw bedoeling is, om dit te verwezenlijken, moet je eerst een afbeelding hebben die je daarvoor wenst te gebruiken, deze moet je zo verkleinen op de grootte van die haan.

Dit vervolgens uploaden voor een internetadres, deze gaan plaatsen in de lay-out van uw uitzicht van uw blog, denkt je dat dit al gaat, als je dan het internetadres hebt, laat het dan maar weten.

Pépe

[quote="Pépe"]Hallo vinnie,


Op dit blog staan veel hanen.

Nu weet ik ondertussen wat uw bedoeling is, om dit te verwezenlijken, moet je eerst een afbeelding hebben die je daarvoor wenst te gebruiken, deze moet je zo verkleinen op de grootte van die haan.

Dit vervolgens uploaden voor een internetadres, deze gaan plaatsen in de lay-out van uw uitzicht van uw blog, denkt je dat dit al gaat, als je dan het internetadres hebt, laat het dan maar weten.

Pépe[/quote]
Daar begrijp ik nu eens niets van.

Hallo vinnie,


Het is niet omdat je zo iets op een andere blog ziet dat dit eenvoudig op uw blog te plaatsen is, altijd eerst leren stappen en dan lopen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!