Reserve kopie maken van mijn Blog

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Als ik een reserve kopie van mijn Blog wil maken komt de opmerking wilt u dit bestand opslaan of online een programma zoeken om dit bestand te openen.
Hierna heb ik voor opslaan gekozen en het document onder mijn documenten op mijn harde schijf opgeslagen.
Nu blijkt als je kijkt naar de eigenschappen van dit bestand, dit een sen bestand is, met slechts een grote van 436 kb en tevens de omschrijving openen met onbekende toepassing.

Heb ik nu een correkte reserve kopie van mijn Blog, aangezien het bestand maar 436 KB is en bij eigenschappen staat vermeld openen met onbekende toepassing??????

Met vriendelijke groet,
Jackie Verstraete.
www.bloggen.be/acbosloperslembeke

Hallo bosloper,

Als je een reserve copy van uw blog maakt, gebeurt dit alleen van de geschreven tekst maar niet van foto's of afbeeldingen.

Dit is de reden waarom het bestand zo klein is.

Pépe
Is er dan echt geen enkele andere mogelijkheid om een reservekopie "met foto's" te kopiëren ?

Hallo rodeden,


Lees eens wat uitgelegd is op deze link http://www.bloggen.be/admin.php?state=9

Vroeger was dit mogelijk via seniorenweb.nl maar dit is reeds een ganse tijd terug van de website verdwenen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!