Zoeken in blog

Gastenboek
  • Top Benefits Of Noisemakers
  • AMAPIANO 2019
  • work
  • Top Benefits Of Onions
  • Health Benefits of Mango Uses Benefits

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    11-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cagiva Raptor 650


    De Cagiva Raptor 650 is terug van weggeweest, dank zij de investering van de Maleisische auto gigant Proton eind vorig jaar.
    Gelanceerd in 1999, was de Raptor getekend door Miguel Galluzzi, de man achter het Ducati Monster (hieronder).






    Dit nieuwe model die eigenlijk een Raptor 650ie is vanwege zijn benzine-injectie-motor, leunt sterk aan tegen het originele design, maar profiteerd van een nieuwe 645cc 90° V-Twin Suzuki-motor met digitale 
    SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) injectie en PAIR (Pulsed secondary air injection), zoals we die ook op de Suzuki SV650 terugvinden.

    Voor de prijs moet je het niet laten : voor £ 5000,- heb je met deze Raptor een custom met Italiaanse stijl en Japanse kwaliteit.


    11-01-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Confederate F113 Hellcat - B 91 Wraith

    Wie het beu is om met de zoveelste Japanner rond te rijden en niet meteen op een Harley wil stappen, moet eens gaan rondkijken bij het Amerikaanse Confederate. Monsterlijk design en puur vakmanschap, manueel gefreesd van luchvaartaluminium met buitengewone technische oplossingen.
    Het verhaal van de Confederate begon in 1991 met een stel enthousiaste designers en ingenieurs die in 1994 hun eerste motorfiets klaar hadden : de Hellcat, vernoemd naar een oorlogsvliegtuig uit WOII.



    Vanaf 1996 begon men al motoren te bouwen op bestelling.
    Ondertussen zijn we toe aan een tweede generatie van de Hellcat.
    Het Amerikaanse S§S motorblok werd van 2031cc teruggetuned naar 1851cc, wat niet wegneemt dat dit een ontzettend eigenwijs beest is.
    Kijk maar eens naar de uitlaten die meteen ook dienst doen als achterophanging, met de vering net naast het ouderwets ogende zadel (jammer voor je lief maar ze kan niet mee achterop...) vastgemaakt aan het dikke ruggegraatframe bovenaan het motorblok.
    Waanzin maar wel lekker !
    125 PK voor 227 rijklare kilo's, dat is niet slecht voor een beest van dat formaat.

    De allernieuwste Confederate is helemaal geschift. Zoiets als de B91 heb ik nog nooit gezien.
    De 45° V-Twin is afgeleid van de luchtgekoelde 7-cilinder Curtis Vliegtuigmotor en omdat ze bij Confederate een beetje in de vliegsfeer wilden blijven, maakten ze de hele motor uit licht aluminium en carbon. Daardoor weegt dit machientje slechts 189 kilo, wat voor een 1490cc verbazend weinig is.




    Het ruggegraatframe met daarin de olie loopt net zoals bij de Hellcat over het motorblok heen. De benzinetank zit onder de motor, wat zorgt voor een geweldig laag zwaartepunt. het gebruik van al dat licht materiaal heeft een heel laag onafgeveerd gewicht als gevolg, waardoor de motor heel licht stuurt.
    Klinken doet die Wraith ook al niet alledaags : hij lijkt wel te rammelen, zoals een oude tweedekker die overvliegt.

    Een Confederate motor koop je overigens niet zomaar.
    Je boekt een vliegticket naar New Orleans, blijft er twee dagen en nachten voor de testritten en wie besluit er eentje te kopen, krijgt zijn verblijf terugbetaald. Mag ook wel, want met 50.660 € voor de Hellcat en 45.110€ voor de wraith zijn dot niet bepaald koopjes te noemen.
    Maar voor het stijfste motorframe uit de geschiedenis (met patentnummer 005857538A) moet je natuurlijk wat overhebben...

    07-02-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Australie

    Motoragent van de Western Australia Police uit de Traffic Enforcement Group.

    Image:WA Police TE703.jpg

    Image:WA Police TE708.jpg

    Image:WAPOL Motorbikes.jpg

    Image:WAPOL TE706.jpg

    13-02-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yamaha RX 1 'snowmobile'
    De kans dat je deze Yamaha RX1 deze winter nog zult nodig hebben, is vrij klein.
    Hoewel hij als motor niet direct op de baan hoort, wil ik je deze snowmobile toch even voorstellen wegens heel indrukwekkend.






    De RX1 wordt aangedreven door een injectie-gevoede motor van de al even indrukwekkende Yamaha R1, de eerste motorfiets die meer PK's (175) produceerde dan kilos (172).
    Yamaha heeft het motorblok wat koppelrijker gemaakt (er rest nog 150 PK) waardoor je met de rupsaandrijving de stenen (zeg maar ijsblokken) uit de grond rukt !
    Meteen ook goed voor een topsnelheid van 180km/u, wat op sneeuw en ijs beangstigend hard is !




    Afgezien van de rups en de skieën lijkt deze snowmobile helemaal op een motorfiets met Öhlins-vering voor en achter (verstelbaar aan het stuur aub) en een hydrolisch bediende schijfrem.



    De RX1 is een 'automatique' met een achteruitversnelling. Deze schoonheid heeft een 38-liter tank en daar kun je al een heel eind mee rijden (of liever schuiven...). Gas geven doe je met een duimschakelaar op het rechterhandvat, net zoals op een jetski.
    De RX1 wordt in België enkel op bestelling geleverd en dit voor de prijs van 9500 euro.
    Voor de sneeuw moet je zelf zorgen.

    14-02-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jialing Rocane 600
    Door de enorme productiecapaciteit (en de lage loonkosten) van de Chinese bedrijven, bedragen de prijzen van hun motoren bijna de helft van wat we voor een Japanner of een Europeaan betalen.
           

    En daar waar China het eerst nog hield bij kleine brommertjes, verschijnen nu de eerste grote jongens op de Europese markt.

    Het voor ons onbekende merk Jialing heeft sinds zijn ontstaan in 1979 maar liefst 12 miljoen motorrijwielen gebouwd ( met alleen al 2,4 miljoen exemplaren in het topjaar 2002) en met de Rocane600 stelt het zijn eerste dikke eencilinder voor.





    Aangaande het design doet hij sterk denken aan de BMW Funduro van enkele jaren geleden (foto onder).




    De Rocane loopt op een watergekoelde eencilinder met injectie en katalysator die goed moet zijn voor een topsnelheid van 160km/u en dat bij 8500opm.
    Deze grote Chinees ziet er erg stevig uit en als je het mij vraagt is dit weer zo'n 'alleskunner' die je nooit kapot krijgt, tenzij je er zoals Tanja Dexter mee gaat base-jumpen in de Grand Canyon...
    En als de prijs ook écht laag zal liggen, is de kans heel groot dat de Japanners eveneens aan het soilden zullen slaan...
    Je kunt deze superbrommer bestellen bij Deck in Aalst (
    www.deck.be).

    21-02-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yamaha XV 1900 Midnight Star
    De tijd van de dikke megacruisers is duidelijk nog niet voorbij.
    Suzuki stelde zopas de 1800cc Intruder voor en ook Yamaha komt nu met een volledig nieuwe en dikke Midnight Star op de proppen.
    Dat mocht ook wel, want met enkel nog de classieke Dragstar1100 in zijn gamma, miste Yamaha een zware custom.




    In de U.S. bestaat de Midnight Star al langer, maar dat is een variant op de Wild Star die in de States dan weer Road star heet.
    Moeilijk doen als het gemakkelijk kan, noem ik dat. Soit.

    De Europese Midnight Star is volledig nieuw, met het dikke V-Twin motorblok uit de Yamaha-geschiedenis (oa Venture) en een onder hoge druk gegoten aluminium frame van maar liefst 2,5 meter lengte en technologie die rechtstreeks afstamt van de racerij.




    In navolging van andere megacruisers heeft deze Yamaha wel meer van die supersport-allures.
    Een injectiegevoed motorblok van 100PK (bij 4500opm), 167Nm aan koppel bij slechts 2500opm, een EXUP-klepsysteem in de uitlaat om bij elk toerental een optimaal vermogen te creeëren.
    Dat mag ook wel als je 320 kilo moet voortsjouwen.
    Dit beest kost je dan wel om en bij de 15.000 euro.


    28-02-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Yamaha voor Politiezone West Limburg


    Tijdens de laatste maand van 2005 en het begin van 2006 heeft de politiezone WestLimburg kunnen beschikken over een nieuw model motorfiets van het type YAMAHA FJR 1300 om dit voertuig te testen met het oog op de aanschaf van een nieuwe motorfiets. De testen werden positief gevonden en er waren weinig tot geen opmerkingen van de berijders. Hieronder een foto van het desbetreffende model.

    YAMAHA FJR 1300 
    YAMAHA FJR 1300

    In maart 2006 is dan uiteindelijk een nieuwe motorfiets in gebruik genomen in deze politiezone.
    De motorfiets Yamaha FJR 1300 is evenwaardig aan de machines in dienst genomen bij de Federale Politie.


    Yamaha FJR 1300 Politie

    05-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hyosung GT 650 R/S
    Hyosung is weer zo'n voor ons nog onbekende Oosterse gigant die in 1970 al 'side step' lichte motoren en scooters is beginnen bouwen.



     

    Momenteel biedt Hyosung een gamma van motoren tot 650cc, waarvan de laatste sportieveling behoorlijk wat te bieden heeft.
    De Hyosung GT 650 R/S is de topper van de GT-reeks, waarin ook een 125cc en een 250cc zitten.
    De gewone GT650 bestond al een tijdje, maar kon niet helemaal mee met de Japanners.
    Daar komt nu met de R en de S-versies verandeing in, mede dank zij het 80PK sterke blok.
    Voor een gewicht van 190 kilo is dat meer dan voldoende om heerlijk te scheuren langs bochtige baantjes.





      
    GT S

     
    SV650
                                                                       
    Qua design is de GT R niet wereldschokkend.
    Hij lijkt op een kruising tussen een Honda CBR600 en een Triumph Daytona, maar hij heeft toch nog wel wat anders afgekeken : de GT S met zijn halve kuip is een regelrechte kopie van de Suzuki SV650, al is hij met € 6000 toch 1000 euro goedkoper... de R-versie doet er zelfs 1200 euro af.
    Chinezen, Taiwanezen en nu Koreanen... we gaan er moeten aan gewend geraken !

    07-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yamaha Frazer 1000/FZ1
    Er zijn niet zoveel motoren waar je echt alles mee kan. De Yamaha Frazer 1000 was wel zo'n machine. Je kon ermee gaan racen, een vakantie met z'n tweeën was ook geen probleem en er zijn er die ermee in het zand hebben gereden !
    Nu is er de nieuwe Frazer 1000, met daarenboven nog een naakte versie, de FZ1







    Als we de Yamaha-familie even mogen omschrijven, staat bovenaan de supersportieve R1, de eerste motor die meer PK's produceert dan kilo's meetorst en helemaal van kuipwerk is voorzien.



    Dan volgt de Frazer 1000 met een halve kuip en vervolgens de FZ1 zonder kuip, maar met het beestige blok van de R1.

    De zitposities van de FZ1 en de Frazer 1000 zijn gelijk en met dat lekker rechte, maar niet te brede stuur zit je perfect ontspannen en toch nog redelijk sportief. De machtige design-uitlaat ronkt veel dieper dan de vorige Frazer. Omdat bij dit soort motoren gillend topvermogen niet prioritair is, hebben ze het motorblok een sterker middengebied gegeven, wat niet wegneemt dat er 150 PK bij 11.000 opm uitrolt. Dat is behoorlijk indrukwekkend, en zelfs al hebben ze de Frazer en de FZ iets langer gemaakt dan de R1, ze sturen ongelooflijk vlot.

    Die R1 blijft seks op wielen, maar zijn kleinere broertjes zijn wel bruikbaarder voor wie het doorbreken van de geluidsmuur geen topprioriteit vindt.
    Prijskaartje 11.000 €

    14-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moto kerkhof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat zou ik nu niet zelf gedaan willen hebben...

    22-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (14 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse Politiemotoren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hollands 'zwaantje' tijdens de Omloop van de Veenkoloniën wielerwedstrijd van 25 maart 2006  (Nl)

    25-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse Politiemotoren




    Omloop van de Veenkoloniën

    25-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Motoren : Monroeville PD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een foto van een motoragent op HD, genomen tijdens een oefening behendigheid op 27 maart 2006 in het Monroe County Training Center, georganiseerd door het  Stroud Regional Police Dept.

    27-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto Morini 9 1/2
    Moto Morini is terug van weggeweest en de rentree in 2005 met de Corsaro was behoorlijk indrukwekkend.
    Maar omdat motoren zoals een Corsaro 1200 nogal extreem zijn en het de bedoeling is om ook nog wat exemplaren te verkopen, brengt Moto Morini nu een teruggetunede sportieve roadster uit, gebaseerd op die Corsaro 1200.




    Het 87° V-Twinblok (de Bialbero Corsacorta Twin Cylinder-engine) is alvast hetzelfde, al levert het op de 9 1/2 maar 105 PK tegenover 140 op de Corsaro. Op de 9 1/2 gaat het er dus allemaal wat meer ontspannen aan toe.



    De naam van de 9 1/2 verwijst trouwens naar de 3 1/2, een legendarisch model van Moto Morini.



    Het motorblok van de 9 1/2 wordt gebruikt als dragend onderdeel, waardoor het frame veel minder complex wordt en het onderste deel van het motorblok er eenvoudig kan worden afgehaald voor beter en gemakkelijker onderhoud.
    Het is alleen jammer dat ze heel wat minder designinspanningen hebben geleverd : de 9 1/2 lijkt als twee druppels water op een Ducati Monster.
    De prijs is nog niet bekend, maar ik gok op 10.000 euro.

    28-03-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paashaas op PC - Izegem 2006

    Paashaas op PC - Izegem 2006

    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat

    01-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bimota DB 6 Delirio
     

    Als Massimo Tamburini destijds in 1972 niet op zijn snufferd was gegaan met zijn Honda 750 Four, had Bimota waarschijnlijk nooit bestaan, want nadat hij was hersteld van drie gebroken ribben, besloot Tamburini een nieuw frame voor zijn Honda te bouwen.

    De eerste Bimota's hadden een te extreme zitpositie (het waren dan ook racemotoren) en later was Bimota het merk waarvan men zei dat het binnenkort wel falliet zou gaan wegens veel te duur en exclusief.




    Dat is ondertussen ook gebeurd maar Bimota is sinds 2003 weer terug en zoals altijd in zulke gevallen met hypermodern en heel mooi spul.

    Meer dan alle andere supersportieve Bimota's koop je een Delirio omwille van zijn design, al maakt ie net zoals de andere Bimota's gebruik van een getuned (zij het iets minder) Ducati Desmodue 922cc motorblok. Naar Bimota-normen is deze Delirio met 170 kg niet superlicht, maar dit is dan ook geen racemotor, al heeft hij alle componenten zoals een vakwerkframe, radiale Brembo stoppers, Marzocchi vorkpoten, enz...





    Ik voorspel de Delirio een mooie toekomst want dit pareltje van design is teminste bruikbaar. Iets wat van andere Bimota's niet meteen kan gezegd worden...
    Voor een prijsis het nog even wachten, maar reken maar op een 25.000 euro.


    04-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kawazaki ZZR1400 voor de Franse Gendarmerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het zat eraan te komen !
    Nadat BMW zijn contract verloor met Yamaha, begon de fameuse Franse Gendarmerie er wel zin in te krijgen om steeds snellere motoren de baan op te zenden.

    Laatst tekenden ze nog een contract met Kawazaki voor de levering van 50 motoren van het type Kawazaki ZZR1400 voor hun 'snelle-interventie-brigades'.
    'Snelle-interventie' is wel de juiste term want met zijn 190 paarden haalt die vogel maar liefst 315 Km/u !!!

    De motoragenten krijgen uiteraard een doorgedreven opleiding om met deze machine te kunnen rijden. Ze zullen dan ook ingezet worden op autosnelwegen om de achtervolging aan te gaan met snelheidsmaniakken.


    11-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BMW HP 2 Street
    Met de HP2 heeft BMW voor het eerst een echte terreinmotor in het gamma die (nog veel meer dan de GS familie) gemaakt is voor puur modder- en zandplezier. Een Dakar-beest, met andere woorden.
    Maar 17.000 euro is wel erg duur voor een motor waarmee je enkel naast de weg kunt rijden.
    De meeste Japanse enduro-motoren kosten minstens 7000 euro minder !
    Oké, Deze High Power telt wel 1100cc en is daarmee meteen de dikste motor op de crossmarkt, maar ik zou zo'n dure motor bijna niet vuil durven maken.




    Maar BMW speelt het heel slim en maakt de HP 950 euro duurder, maar daartegenover krijg je er standaard twee extra wielen bij, waardoor de HP geschikt wordt om op het asfalt te rijden.







    Dat is behoorlijk goed gevonden, want wie meer plezier uit zijn BMW wil halen, verandert hem in een wip in een supermotard die meteen kan wedijveren met de KTM Superduke. Een supermotard waarmee je ook echt het terrein op kan is een unicum op de markt.
    Wat er ook slim is bekeken : je kan het benzineniveau aflezen op een transparant stukje op de tank en het pedaal voor de achterrem kan je aanpassen naargelang rij-of crosslaarzen.


    11-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Zweden

    Politie-motoren : Zweden

    16-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dukati Monster 695 : een meidenmotor.
    Een motorrijder die nog nooit van ee Ducati Monster heeft gehoord, is sinds 1992 niet meer boven gekomen.
    De 'monster' is zowat het arche-type van de sportieve 'naked bike', of  hoe je met enkel een motorblok, twee wielen en een stuur toch een knappe motrofiets kunt bouwen.
    Het concept is ongeëvenaard er er was keuze uit een 600, een 800 en een 1000cc.




    De 600, (hierboven) de ideale opstapfiets of ook nog wel 'het vrouwenmonster' genoemd, groeide door de jaren heen tot 620cc (hieronder) ...



    ... maar nu staat er voor modeljaar 2007 een 695cc gepland.
    Dat zorgt natuurlijk voor meer pk's (van 63 naar 73). Verder zit er op de 695 nu een 'back torque'-koppeling die ervoor zorgt dat bij sterk terugschakelen het achterwiel niet gaat stuiteren. Elke uitlaat beschikt over een katalisator en er is maar onderhoud om de 12000 km.



    En omdat dat kleine monster bij de meiden nogal geliefd is, werd de instap drie centimeter lager gelegd.
    Lief hé ?




    18-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!