Reacties bij bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Alhoewel mijn instellingen ....Laat u uw bezoekers toe om een reactie/commentaar te geven op uw berichten? ... op *JA* staat zie ik geen mogelijkheid tot reageren onder elk bericht.
Dit is mijn blog: http://www.bloggen.be/trolling/

Alvast dank voor uw hulp

Beste,


Welke browser gebruik je voor het blog ?

Ik heb een test gedaan met de browsers IE11, Safari, Google Chrome, Firefox en

Citrio met al deze browsers functioneert het.

Heb je na de keuze op "Ja" niet vergeten op "wijzigen" te klikken ?

Pépe

-1) Firefox 38.05
-2) Chrome 43.0.2357.130
-3) WhiteHat Aviator 37.0.2062.99 (2.6)

-met en zonder Adblocker getest.
-met en zonder inloggen

-"JA" en "Wijzigen" geklikt - meermaals, verschillende dagen.
-Op "Nee" gezet en wijzigen geklikt. Terug op Ja en wijzigen geklikt

-Test met Android op notepad met CM browser, Opera en Dolphin.
idem= niets te zien bij elk bericht waar men kan reageren.

Beste,


Probeer eens te veranderen van uitzicht, ik heb de test gedaan op uitzicht 13.

Laat maar iets weten.

Ik heb ook gezien dat je de banner bovenaan het blog hebt verwijderd, dit is niet toegelaten, zie:

[b]Geen grafische elementen of teksten van Bloggen.be (banner, logo, header, footer, copyright,.) te veranderen, te verwijderen, te verplaatsen of onzichtbaar te maken.[/b]

Bede deze banner terug te plaatsen of weer zichtbaar te maken.

Pépe

Uitzicht 21 en 22 doen het idd wel, dank daarvoor!

Wat de banner betreft, ik heb geen idee wat er aan de hand is, en niet hoe men die moet laten verdwijnen/ verschijnen. Had dit iets te maken met de onvolledige functionaliteit van uitzicht nr2 ? Alhoewel ik bij nr 21 en 22 blijkbaar ook geen banner zie.
Kan u laten weten wat ik precies moet doen?

De instellingen die ik vanaf dag 1 heb aangepast zijn:
-Titel van de Blog : ......
-Ondertitel van uw blog: .......
-Ondertekst voor uw blog: ....... in html

Dank voor uw assistentie!

Beste,


Heb je soms Adblocker ingeschakeld, dan zal dit wel de oorzaak zijn.

Bloggen.be is volledig gratis, maar gratis moet ook betaald worden, daarom deze banner, die wat geld voor het onderhoud van de site kan in het laadje brengen.

Het is altijd mogelijk te kiezen voor een reclame vrije blog, maar dan kost het u wel geld.

Pépe

Geen adblock meer, sinds recent uBlock. Het is me niet bekend dat adblockers (die in sommige browsers werden ingebouwd bvb. WhiteHat Aviator) op het niveau van programmatie via HTML advertenties en banners automatisch weghalen bij iedereen, ook op de PC's van mensen die geen adblocker of gelijkwaardig gebruiken. Alleen, dacht ik, op de PC/notebook/smartphone waar zo een programma lokaal of in netwerk werd geinstalleerd. Heeft u daar andere informatie over?
Wat is nu de oplossing, kan u me een code geven en aanduiden hoe en op welke plaatst die moet komen of kan u een en ander zelf regelen? Dit kan geen alleenstaand geval zijn.

Dank voor uw assistentie!

Nog ter aanvullende info: als ik mijn uBlock uitzet zie ik op mijn PC wel degelijk de banner met reclame verschijnen:
http://s27.postimg.org/setmgh2qa/Screen ... _12_53.jpg

Beste,


Als de banner voor 27 juni 2015 niet terug zichtbaar is gemaakt, zal ik het blog blokkeren tot je deze terug zichtbaar maakt.

Pépe

Met alle respect maar hier klopt iets niet. U zegt dat ik de banner moet "terug plaatsen", maar zegt niet hoe en dat is wel essentieel vermits:

(1) ik de banner *niet* verwijderd heb en geen enkele poging daartoe heb ondernomen/zou ondernemen. Zou trouwens niet weten hoe dit moet, heb er geen behoefte aan want dit is zeker niet mijn stijl. Ik vraag gewoon hulp om het technisch probleem dat u aankaartte op te lossen en hoop nog steeds dat u me daar daadwerkelijk bij kan helpen.

(2) Verschillende testen, zonder uBlock of adblock tonen een banner, zoals u hier kan zien met Internet Explorer zonet gedaan:
http://s9.postimg.org/48gq4aqn3/Screen_ ... _16_14.jpg
en hier nogmaals : http://s23.postimg.org/ykzwatryi/Screen ... _16_07.jpg

(3) Gelijkaardige testen met Firefox en Opera geven soms wel en soms geen banner. Dat is de vaststelling die ik nu vanmiddag na de uitvoerige testen kon maken.

Er blijkt dus mogelijk een technische storing? te zijn in het tonen van de banner, buiten mijn goede wil om vermits ik de persoonlijke aanpassingen keurig heb gedaan volgens de richtlijnen op de pagina, niets anders.

Graag dus een werkbare oplossing voor een probleem buiten mijn goede wil om. Nogmaals dank.

Beste,


Het probleem kan alleen door u opgelost worden, u hebt wel iets op uw pc geïnstalleerd waardoor de reclame geblokkeerd wordt.


Hier kan van een technisch probleem geen sprake zijn, op alle blogs is de banner met reclame zichtbaar, behalve op uw blog.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!