foto's worden nog steeds niet weergegeven!!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

beste pepe,

mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta

Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta.
Dank bij voorbaat
[quote="pavlos&margarita"]beste pepe,

mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta

Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta.
Dank bij voorbaat[/quote]

beste,

nog steeds geen oplossing in zicht? aub een reactie
[quote="pavlos&margarita"]beste pepe,

mijn vorig bericht is gesloten. toch worden mijn foto's nog steeds niet weergegeven op mijn blog: Pagrekreta

Kun je mij aub een stand van zaken geven. mijn blog wordt door sommige reisagentschappen en organisaties gebruikt als extra infomatie voor klanten die een reis boeken naar kreta.
Dank bij voorbaat[/quote]

Hallo, is er nog iemand thuis? Sinds lang geen antwoord meer gelezen. Dank bij voorbaat.

Beste,


Ik kan u daarop geen antwoord geven, een mogelijkheid is de foto's te plaatsen met een internetadres.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Ik kan u daarop geen antwoord geven, een mogelijkheid is de foto's te plaatsen met een internetadres.

Pépe[/quote]

Beste pepe,

kan er dan geen reden gevonden worden waarom die foto's niet worden weergegeven? Mijn foto's komen enkel van mijn harde schijf?

Beste,


Ik heb de mensen die hiervoor moeten op de hoogte gebracht worden verwittigd, als zij niet reageren, zullen zij daarvoor wel een reden hebben.

Nogmaals, plaatst uw foto's met een internetadres en uw probleem is hiermee van de baan.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste,


Ik heb de mensen die hiervoor moeten op de hoogte gebracht worden verwittigd, als zij niet reageren, zullen zij daarvoor wel een reden hebben.

Nogmaals, plaatst uw foto's met een internetadres en uw probleem is hiermee van de baan.

Pépe[/quote]

Oke bedankt voor de toelichting, alhoewel uw mededeling menigeen verbaasd zal doen opkijken : verantwoordelijken die geen reactie willen geven op een probleem.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!