Nog steeds problemen met de nieuwe teksteditor

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik heb nog steeds problemen met het plaatsen van berichten met de nieuwe teksteditor, ik verklaar nader: Als ik een bericht gemaakt heb, al dan niet met foto, werkt alles perfect, maar bij het plaatsen van het bericht loopt het fout, klik ik op toevoegen begint het probleem, het bericht word verstuurd, maar kort nadien krijg ik de foutmelding dat ik geen bericht gemaakt heb, terwijl dit wel het geval is, het enige dat mij nog rest is terug over te schakelen maar de eenvoudige editor, dan word het bericht wel correct geplaatst. De foutmelding krijg ik bij het gebruik van internet exploder 11 en met Firefox 36.0.1 (en vorige versies) ook bij het gebruik van de compiliteitsmodus krijg ik deze zelfde fout. (Zie onderstaande print screen) Mijn vraag is hoe los ik dit op zodat ik de foutmelding dat ik geen bericht gemaakt heb, niet meer krijg of wat doe ik verkeerd of hoe kan ik dit probleem oplossen zodat mijn berichten alsnog geplaatst worden met de nieuwe teksteditor.
Ik gebruik windows 8.1 met de Norton 360 zou deze aan de basis van mijn problemen kan liggen?
Ik kijk uit naar je antwoord.
[url]http://www.bloggen.be/handigetipsenoplossingenbijhetcomposteren[/url]
[img]http://i1015.photobucket.com/albums/af273/cmjohan/Foutmelding%20blog.jpg[/img]

Hallo compostmeester,

Kan je mij het bericht dat je niet geplaatst krijgt eens per mail doorsturen ?

Pépe
Heb hetzelfde probleem dus vroeg me af of deze vraag werd beantwoord en het probleem opgelost.

Hallo Pépe,
Dank voor de hulp, ik zal echter een nieuw bericht moeten opmaken en het terug proberen te plaatsen, de andere berichten heb ik geplaatst met de oude teksteditor. Ik ga spoedig het nogmaals proberen en als het niet lukt zal ik het betreffende bericht doorsturen. Nog even geduld dus.
Ik heb de overschakeling gedaan van Windows 8.1 naar Windows 10 en de Norton 360 is verwijderd en vervangen door Panda antivirus free, wie weet is hiermee het probleem opgelost.
Gr.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!