Probleem met lengte van bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,
Op mijn blog http://www.bloggen.be/macadamania, recent aangemaakt, heb ik een probleem met de lengte van mijn berichten. Of is het het aantal foto's die een probleem stelt? Op mijn "deel 3" en "deel 4" krijg ik het einde van mijn verhaal niet te zien...Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Alvast bedankt voor de hulp!

Beste,


Er is geen limiet op de lengte van bericht op het blog, noch voor tekst noch voor foto's.

Ik zie op het blog op alle vier de berichten die je hebt gepost op het einde (A suivre) staan dus zullen zij er wel volledig opstaan.


Pépe

Bedankt voor uw antwoord.
Maar... neen, deel 3 en deel 4 zijn onvolledig.
De "A suivre" helemaal op het einde is het einde van "deel 1".
Trouwens ik zou ook liever hebben dat de berichten mekaar niet opvolgen, ttz: ik zou liever hebben dat, als je op "deel 2" (of "deel 3" ou "deel 4") klikt, dat je enkel deel 2 (of deel 3 of deel 4) ziet, en niet de opeenvolging van berichten...

Beste,


Ik zou ook zoveel willen, maar dat lukt niet altijd, ook niet bij bloggen be.

Als op de titel bij "Inhoud blog" klikt zal dat als eerste verschijnen, de andere zullen erna weergegeven worden, daar kan je niets aan veranderen.

Pépe

Ok!
Maar... mijn deel 3 en deel 4 zijn nog altijd onvolledig.
De "A suivre" helemaal op het einde slaat op "deel 1".
Doe ik iets verkeerd? Ik werk op Mac. Heeft dat er iets mee te maken?

Beste,


Dit is mogelijk daar bloggen.be is opgebouwd op Windows


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!