x

Heeft je blog op Bloggen.be je leven iets beter gemaakt? Leuk, dat is onze bedoeling! Als je graag hebt dat Bloggen.be verder kan blijven werken, hebben we u nodig. We hangen namelijk af van donaties. Als u Bloggen.be nuttig vindt, vragen we een minuut van uw tijd om het weer een jaar online te houden. Help ons alstublieft de fondsenwerving te vergeten en ons weer verder met Bloggen.be bezig te houden! Dank u wel!
€10   €20   €50   €75    €100   €250   €500   Anders: €

Partner sites: SenNet Shop|Quiz spelen? QuizPlezier.com|Nieuws zonder censuur? NewsBird.com

Bloggen.be :: Bekijk onderwerp - Bloggen.be is goed!
Bloggen.be Forum Index Bloggen.be
Jou blogosfeer!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bloggen.be is goed!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Overige
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
drummendejef

Ber.: 1

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2010 20:50 26    Onderwerp: Bloggen.be is goed! Reageer met quote

Als bedankje aan het team dat bloggen.be onderhoud en online zet maak ik dit topic aan en vraag ik aan iedereen die dezelfde mening heeft als mij over bloggen.be
(super goede site, forum en blogspace, ook de snelheid en de plaats voor foto's!), zet hier een kort woordje neer (zoals "bedankt").

Het team van bloggen.be zal er zeker en vast blij mee zijn Wink

Dankje bloggen.be voor de gratis, makkelijk bruikbare, makkelijk instelbare en heel snelle blogspace!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Titske

Ber.: 91

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2010 17:38 37    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad!
Ik ben al 3 jaar bij bloggen.be met mijn Blankenbergse website.
Doe zo verder, en bedankt voor jullie uitstekende dienst!
Naar boven
vraagstaart

Ber.: 37

BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2012 12:36 46    Onderwerp: Prima! Reageer met quote

Al ben ik meestal een mopperkont, en heb ik nog heel wat te be-mopperen Rolling Eyes , deze keer ben ik zeer dankbaar voor alle verbeteringen en nieuwe mogelijkheden die ik op Bloggen.be mag ervaren na terug ter zijn van even weg geweest

-categorieën aanmaken
-meer mogelijkheden op "personaliseer"
-etc... etc...

Mijn oprechte dank aan allen die zich hiervoor hebben ingezet.

Laatst aangepast door vraagstaart op Wo Maa 26, 2014 21:11 18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
starslord

Ber.: 1

BerichtGeplaatst: Wo Apr 15, 2015 07:53 48    Onderwerp: Reageer met quote

Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als 'overige', met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Overige Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: