Gebruik van IE 8 .

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Een paar weken geleden heb ik op mijn vista computer de nieuwste browser Internet Exploder 8 geïnstalleerd,om deze uit te proberen. Ik kwam tot de vaststelling dat deze browser veel sneller is dan de voorganger en ook veel stabieler is dan IE7. Ik heb deze browser ook geprobeerd op mijn Bloggen en alles werkte perfect en alles werd perfect weergegeven,ook de bewegende figuurtjes,alleen was er een klein probleempje bij het invoegen van berichten of foto's,de tekstpagina was veel te breed,maar gelukkig heeft IE8 een oplossing hiervoor,bij de knop extra staat een functie "compatibiliteitsweergave",als men deze functie aanklikt word de blog of andere websites weergegeven als IE7 en is het probleem van de brede kaders opgelost. Tot hier toe ben ik zeer tevreden over deze browser IE8.
Dit wouw ik jullie even melden.

Hallo Johan,


Bedankt voor dit te melden, maar IE8 is nog steeds bij mijn weten in bèta.

Kan je er de nieuwe editor ook eens mee testen en het resultaat laten kennen.

Pépe

Hallo Pépe,
IE8 is inderdaad nog in een bèta fase,maar niet te min werkt deze nieuwe browser goed,ik heb de nieuwe editor ook even uitgeprobeerd en ik kan je melden dat vele functies werkten,maar andere dan weer niet,de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat deze nieuwe editor voor mij echt te ingewikkeld is om IE 8 uit te testen, en ik zeer weinig begrijp van de vele functies die kunnen gebruikt worden in de nieuwe editor. Ik heb echter wel een print screen gemaakt en alle niet werkende functies aangekruist met rood,zodat je kan bekijken welke functies er niet werken,althans bij mij niet,maar ik weet niet of deze functies daadwerkelijk werken,voor mij staat het vast dat ik nog geruime tijd zal werken met de gewone editor.
Afbeelding
Mijn excuus hiervoor.
Groetjes,
joahn.

Hallo Johan,


Bedankt voor de informatie.


Pépe

Hallo Pépe,
Graag gedaan hoor,ik zal je verder van de evolutie op de hoogte houden.

hey,
ik zou graa geen chatbox in mijn blog zetten.
hoe doe ik dat?

Beste,


ik zou graa geen chatbox in mijn blog zetten.



Hier kan ik alleen maar op antwoorden, dat je het dan niet moet doen


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!