wedstrijdschema + linken

Dit is de plaats waar je onderling ideeën kan uitwisselen en naar het Bloggen.be-team tips kan geven wat en hoe bepaalde dingen nog verbeterd kunnen worden.

Moderator: Moderators

Beste,

ik denk ook eens te beginnen bloggen. Ik zou een site willen maken voor een voetbalploeg. Is het volgende mogelijk:

1) ergens op de site zou een kolom zijn om het wedstrijdschema aan te klikken. Na de klik komt u op de wedstrijdschema en daar zou een link moeten staan naar het verslag.

2) kan het verslag p 2 plaatsen staan? bvb bij wedstrijdschema en bij laatste nieuwsjes?

3) kunnen gasten iets op de site zetten wat door iedereen raadpleeg baar is? bvb reactie op een verslag?



Kan de naam bloggen.be/XXX XXX nadien nog gewijzigd worden?

Met dank

ok

1) heb het op een alternatieve manier opgelost
2) en 3) heb ik zelf gevonden.

Wat ik nog niet heb gevonden:

1) Inhoud blog houdt eigenlijk de laatst geplaatste berichten bij. unnen weechter de naam 'inhoud blog' veranderen in bvb 'laatste berichtjes'?
2)Kunnen er bij lijst van links maximaal 10 linken zijn?
3) als ik nieuws als eeen kolom zet (bvb sporza of sportkrant komt er niets. Hoe kan dat?
4) Mijn foto's zijn te zwaar. Hoe kan ik die 'lichter' maken om te uploaden?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

www.blokken.be/testcase

Foto's kan je lichter maken met Pixresizer. (zoek met google en download)

Je spreekt toch over een Bloggen.be blog he. Want ik kom op een site van één uit! (???)

Je kan links zetten zoveel je wil. Bekijk even een paar andere blogs, zo leer en zie je wat er kan.

In combinatie met Google Page Creator kan je je blog uitbreiden met heel wat webpagina's.....
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!