Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo mei 13, 2007 23:03 10
door Breitling
Die oude account staat er nog in, kan bijna niet anders.
Als ik jou werkwijze volg, lukt me dat niet omdat ik maar 1 account heb in Outlook Express (dat ik normaal nooit gebruik).
Klik in OE > extra > accounts > daar goed kijken wat er staat denk ik toch.

.

Geplaatst: ma mei 14, 2007 10:08 40
door Hugo
In OE>extra>accounts> staat mijn nieuwe account, dus niets van Telenet

Geplaatst: di mei 15, 2007 19:32 24
door Pépe
Hallo Hugo,

Stel eens deze vraag rechtstreeks aan "telenet" zij moeten u zeker kunnen verder helpen.

Pépe

.

Geplaatst: wo mei 16, 2007 13:55 05
door Hugo
Hallo Pepe,

Ik heb contact opgenomen met de persoon die mijn pc naar euphonynet is komen veranderen, en hij weet ervan. Het is heel moeilijk terug in orde te krijgen, Telenet heeft waarschijnlijk een code ingevoerd. Ik zal proberen met Telenet contact op te nemen, als ze mij tenminste willen antwoorden, want de overgang van Telenet naar Euphonynet was ook niet wat het moest zijn.

Hugo

Geplaatst: wo mei 16, 2007 17:25 03
door DMEK1960
Ja...het "verkopen" gaat bij Telenet iets vlotter, dan iemand helpen op afstand, denk ik.

Een paketje bij-bestellen is NOOIT een probleem.
maar eentje OPZEGGEN.....oei, oei, ....daar hangen boetes aan vast...

Maar voor de rest....Alles gezond. :lol: :wink: