Polls

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo

Heb twee polls staan op mijn blog www.bloggen.be/astro. In den beginne hebben deze kort gewerkt. Sinds geruime tijd niet meer. Ik weet uit diverse bronnen dat hierop veelvuldig is gestemd. Hoe kan ik hieraan verhelpen of kunt U dit rechtstreeks verhelpen?

Dank
Paul.

Hallo Astro Paul


De URL van uw blog is foutief opgegeven het punt na "astro" staat er te veel.

Klik eens hier op deze link http://www.bloggen.be/help-blog_stel_be ... weblog.php hier vind je misschien een verklaring.
Er kan veelvuldig op gestemd worden, maar er telt maar één stem die een bezoeker kan geven, wanneer u een andere vraag stelt kan opnieuw gestemd worden.

Pépe
Dag Pépe,

Dank voor het antwoord. De procedure om de polls te plaatsen was mij voldoende bekend, anders was dit ook niet gelukt. :roll: Ga nu enkele bekenden vragen om er hun persoonlijke reacties op te plaatsen bij wijze van test. Lukt dit niet dan is er toch iets anders aan de hand en moeten we dit even herbekijken.

Toch bedankt voor Uw welgemeende antwoord...
Groetjes
Paul.

Hallo Astro Paul,


Uw hebt mij een vraag gesteld per PB, ik heb gedaan wat u gevraagd hebt, uw ook via zelfde weg een antwoord gegeven, maar met de poll is er helemaal niets mis


Pépe
Hallo Pépe,

OK, als dit werkelijk zo is dan is er verder niets aan de hand. We proberen het even uit.

Nogmaals dank
Paul.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!