aanmelden voor nieuwsbrief

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

wanneer er iemand mijn nieuwsbrief aanvraagd krijgt hij samen met een mailtje van mijn blog nog een mailtje van apache@dropbox senioren
maar wij zijn nog geen senioren kan ik dat afzetten

Hallo majans,


Je kan dit niet afzetten.

Je moet daar ook niets achter zoeken, Bloggen.be behoort nu éénmaal tot dezelfde webmaster van het Seniorennet.

Wat is het enig verschil tussen de blogs op het Seniorennet en Bloggen.be helemaal niets, dit is als broeder en zuster onder één webvader, behalve dat de blogs op Seniorennet alleen voor Senioren toegelaten is en bij Bloggen.be is daar geen onderscheid, dit is voor jong en oud en dat bij Bloggen.be commerciële blogs toegelaten zijn en op het Seniorennet niet.


Pépe
pepe
maar nu krijgt diegene die zich inschrijft op 'mijn' nieuwsbrief 2 mailtjes
1 van mij +nog eens een extra van apache @senioren is dat normaal dus 2 aankondigingen dat hij ingeschreven is
lijkt me wat veel
mvg

Beste majans,


En toch gaat hier niets aan veranderd worden.

Het mailtje dat zij ontvangen van bloggen.be bevat een link om zich terug uit te schrijven, deze dient ook voor het geval dat iemand zich zou inschrijven met een mailadres van iemand anders, zodat betrokkene zich onmiddellijk kan uitschrijven voor dat wat hij/zij niet heeft gevraagd.

Pépe
ok pepe dat begrijp ik en dat is nodig ook
maar als geintresseerde in mijn blog (dus jonge mensen) een mailtje krijgen van een senioren blog gaan stellen ze zich vragen of dit iets voor hun is
daaro m is apache@ dropbox 'sinioren' toch geen goed alternatief voor alle bloggen 'het schrikt toekomstige kandidaten af voor onze activiteiten
apache@dropbox zou al voldoende kunnen zijn
mvg
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!