uitzicht blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Anderen zien mijn blog niet zoals ik het zie op mijn pc;
Het gastenboek is verdwenen, meldt men mij. Doch ik kan het zien zoals vroeger.... anderen niet.

Hallo a mie


Kan je uw blogadres eens meedelen ?

Pépe

Ook archief, blog als favoriet en de foto van de voorzitter ( rechter kolom) kunnen anderen niet zien.

Hallo a mie,


Alles is te zien op uw blog, zowel gastenboek, als archief enz.

De reden dat uw bezoekers dit niet zien staan is, dat zij de schuifbalk niet gebruiken om uw rechterkolom te zien.

De reden dat zij moeten schuiven is dat uw foto's in het middenvak veel te breed zijn er ook sommige met twee naast elkaar geplaatst zijn, die dan de rechterkolom uit het scherm duwen.

Pépe

Ik ben ook eens gaan kijken op andere computer en zie de rechterkant perfect en hoef daarvoor geen schuifbalk te gebruiken. Maar vanaf het gastenboek tot aan de foto van R Rogiers is alles weg .

Mijn probleem blijft nog steeds hetzelfde ! ( zie vorig bericht ) Ik ben op verschillende computers gaan kijken en overal hetzelfde : uit de rechterkolom zijn enkele zaken verdwenen ( niet allemaal ) Op mijn laptop is echter alles normaal.
Dit heeft niets te maken met de schuifbalk.
Verschillende leden melden mij dit probleem !

Beste,


Veronderstel dat op uw laptop Firefox is geïnstalleerd, daar is alles zichtbaar.

Met Internet Explorer 9 ontbreekt wat je opsomt, ook met Internet Explorer 8.

Het probleem ligt bij de browser Internet Explorer.

Ik ga dit doorgeven aan de programmeurs.

Pépe

Inderdaad, ik werk met Firefox.
Bedankt om het na te kijken, hopelijk komt het in orde !
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!