knippen en plakken lukt niet altijd

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo mensen,
Ik heb altijd gewerkt met xp en daar is knippen en plakken in scripts ( ik heb verscillende blogs met wieleruitslagen) nooit een probleem geweest, zelfs als ik er één uitslag ergens in de helft moest uithalen.
Nu heb ik een laptop met windows 7 en ik kan nog wel knippen of copieren in de scripts als ik van in het begin van de tekst begin, wil ik echter lager of tussenin een zin ertussen uithalen, dan gebeurt er echter niets en duid de cursor niets aan
Heb me al suf gezocht in de instellingen van muis enz....maar vind geen oplossing
Graag enkele tips aub

Hallo oxhy,


Spijtig dat je uw browser hier niet vermeldt, heb je al het volgende geprobeerd ?

Ctrl+X Knippen

Ctrl+C Kopiëren

Ctrl+V Plakken

Je kan ook in de menubalk van uw browser via "Bewerken" knippen, kopiëren en plakken.

Pépe

Halo, Pépe

bedankt voor je snelle reactie, die bewerkingen die je voorsteld ken ik wel,
ik werk me IE. als ik bewerken aan klik dan zijn de items knippen, plakken en copieren niet geactiveerd, alleen alles selecteren en op deze pag, zoeken staanin het vet. Het eigenaardige is dat het wel lukt als ik vooraan aan een tekst begin dat het lukt, maar als ik wat dieper in de tekst er iets wil uithalen, dat er niets gebeurd als ik wil selekteren, zoals bv als ik iets wil wijzigen op mijn blog bloggen/steffi in de uitslagen .
Opmijn vaste pc met xp ook in IE? lukt dezelfde bewerking wel

groetjes

Hallo oxhy


Gezien je met Win7 werkt zal het ook wel met IE 9 zijn.

Kijk eens of de comptabiliteitsweergave is geactiveerd.

Dat kan je zien in uw adresbalk van uw browser, gans rechts tussen de icoontjes "zoeken, vernieuwen en stoppen" vind je een icoontje van een gescheurd blad, klik daar eens op, dan wordt dit geactiveerd en is dan hel blauw, dit zou de oorzaak kunnen zijn, wil je dit eens proberen.

Pépe

Hé Pépe

Heel erg bedankt, het lag inderdaad daaraan
Het werkt nu

Groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!