problemen met tekst plaatsen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi Pépé,

Ik krijg vandaag niets op mijn blog gezet. Wanneer ik iets intyp wordt dit niet herkend.
Ik kan de ingetypte tekst ook niet selecteren + wanneer ik het vakje 'html' aanklik om te kijken of mijn tekst er staat, opent dit niet.

Wat kan hiervan het probleem zijn?
Is dit een tijdelijk algemeen probleem?

Beste Bé

Wanneer alles leeg wordt in het formulier om een bericht toe te voegen, maar je bericht wordt niet toegevoegd; dan is er iets mis met je browser dat je gebruikt. Ondanks het toevoegen gaat je computer niets doorsturen naar ons en geeft in de plaats gewoon een leeg (oningevuld) formulier zichtbaar.

Je kan het probleem eenvoudig omzeilen als volgt.

Op de pagina voor nieuw bericht staan 2 knoppen "toevoegen". Eén die vlak onder het grote witte tekstvak staat, en eentje helemaal onderaan de pagina.

Gebruik de ándere knop dan je tot nu toe gebruikte; waarschijnlijk dus de knop helemaal onderaan de pagina. Het toevoegen zal nu wel lukken.
Vrg. Swakke.

Hoi Swake,

Alvast bedankt voor de tip.
Ik had idd net een nieuwe browser geïnstalleerd.

Probleem is alleen dat ik de tekst niet alleen niet gepost krijg, maar dat hij gewoon niet herkent wordt. Wanneer ik tekst ingeef, kan ik die niet selecteren om bv het lettertype of de kleur te wijzigen.
Kan ik dit ook op één of andere manier omzeilen?

Beste Bé ,

normaal zou dat wel moeten gaan , maar lees eens als je uw tekst in Word hebt geschreven :
Vele maken graag eerst hun tekst in een tekstverwerker, zoals bijvoorbeeld Microsoft Word die ze zelf goed kennen of waar reeds teksten in geschreven zijn in het verleden en willen die vervolgens plaatsen op hun blog.

Dit kan soms voor wat problemen zorgen omdat Word allerlei onzichtbare codes toevoegt die eigenlijk niet gemaakt zijn voor het internet.

Als je in de toekomst tekst kopieert van Word en wil plakken in het tekstvak voor het toevoegen van een bericht (of bij “Vrije tekst/html” bij Personaliseer) klik je op de “W” knop.

De tekst die dan gekopieerd werd vanuit Wordt word nu geplakt, maar alle onzichtbare codes die zinloos zijn en die bovendien ook problemen kunnen veroorzaken worden nu netjes verwijderd.

Je kan vervolgens nog aanpassingen doen aan de tekst of de tekst toevoegen door te klikken op de knop “Toevoegen”.
Vrg. Swakke.

Yep,

Probleem dus nog nie opgelost, wahant, dà had ik eerst gelezen. Alleen werkt gewoon da knopke van 'kopiëren uit word' nie eens.

Dus: als ik tekst rechtstreeks intik, dan kan ik die niet selecteren om er iets aan te veranderen en wanneer ik tekst in word intik dan kan ik die niet gekopieerd krijgen.

Er is duidelijk nog iets anders mis :-/
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!