een vraagje rondom een code van Merlijn en nog een vraag.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik had een pdf bestand opgeslagen met de code van Merlijn,echter door een computerchras tijdens het maken van een back up,kon ik dit en andere documenten niet in veiligheid brengen,met gevolg de code van Merlijn ben ik kwijt,mijn vraag is dan ook kan iemand de code hier plaatsen of sturen via mail,zodat ik deze code terug heb. Een tweede vraagje is: onderaan de taakbalk krijg ik zeer vaak de volgende tekst te zien: “Greet maar met fouten op de pagina” ik weet dat ik dit kan aanpassen bij internetopties,maar weet niet goed meet wat ik daar moet uitvinken om deze foutmelding niet meer te krijgen.
Dit waren mijn vragen,hopelijk geeft iemand er een antwoord op.
Alvast dank,

Hallo Johan,


Hier kan je kiezen voor welke "Merlijn" uploaden voor een internetadres, kees is klaar.

http://www.disneyplaatjes.paintingfun.n ... enaar1.htm

U tweede vraag moet je vinden bij internetopties, "geavanceerd"

Pépe

Hallo Pépe,
Dank je voor dit antwoord,maar dit is niet wat ik zoek,misschien heb ik bij Merlijn mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld,vandaar deze verduidelijking
Ik heb merlijn op al mijn blogs staan,het is een zwevende en sprekende merlijn,van die merlijn had ik graag het script gehad,om in mijn berichten (bij HTML ) te plaatsen,ik meen me nog te herinneren,dat ik bepaalde delen van de tekst kon wijzigen in een eigen tekst,het is dus dat betreffende script dat ik zoek.
Alvast dank,

Hugo,
Dank je voor dit antwoord,dit is inderdaad wat ik bedoelde en zocht.
Probleem opgelost,ik kan verder nu.
Nogmaals dank,
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!