Link in bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als ik bij een bericht een woord selecteer waar ik een link wil aankoppelen loopt het programma telkens vast na het klikken op het "linksymbooltje" ?

Dat probleem heb ik ook. Mijn laptop bevriest dan volledig en mijn desktop moet dan enkele tientallen seconden laden.

Volgens mij heeft die opdracht heel veel RAM geheugen nodig, en als je dan een niet zo'n krachtige pc hebt loopt hij vast zoals bij mij ook het geval is.

[quote="Gelmir"]Dat probleem heb ik ook. Mijn laptop bevriest dan volledig en mijn desktop moet dan enkele tientallen seconden laden.

Volgens mij heeft die opdracht heel veel RAM geheugen nodig, en als je dan een niet zo'n krachtige pc hebt loopt hij vast zoals bij mij ook het geval is.[/quote]

met 2 GB ram zou dat bij mij toch geen probleem mogen zijn

Ik heb 4, en het loopt nog geregeld vast.
'k Denk dat de webmaster er best eens naar kijkt.

Nog wat geduld, voor de blogs op het seniorennet, is een nieuwe editor in test, kan je bij bloggen.be binnen dit en ......verwachten.
Hiermee zou dit probleem van de baan moeten zijn.


Pépe

Bij mij ook

Probleem hier nog altijd...

Klopt....ik gebruik deze bewust NIET (al een paar jaar).

Loopt inderdaad steeds vast of je moet hééééél lang wachten... (soms lukt het wel...maar het is niet handig om te gebruiken.)

Maar....[size=150][b]WE LEVEN OP HOOP[/b][/size] DUS HE.

(klein nadeeltje van bloggen.be)
Ik heb al meerdere blogdiensten uitgetest en daar werkt dit ALTIJD gelijk een fluitje van een cent. (klein kadertje verschijnt direct en je plakt je link en klaar is Kees.)

Hallo DMEK1960,


Van zodra, men hier bij bloggen.be zal beschikken over de nieuwe editor, die nu voor de blogs op het seniorennet in test is, zal dit probleem opgelost zijn.

Pépe

PRACHTIG Pepé!!! :lol: :lol: :lol:

't is even goed geweest maar deze week terug problemen, weer van 't zelfde

Nog altijd hetzelfde probleem hier

Ik zou graag van sommige woorden links maken.

Je typt dus een woord wat in een andere opmaak komt te staan en als je hierop klikt kom je terecht op een link.
Hoe moet dat?

Ik probeerde de 'link maken' knop maar kreeg dan een foutmelding.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!