Gastenboek / Veiligheidscode

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Het lukt enkel vanaf MAC om bericht in gastenboek achter te laten. Vanaf PC lukt het blijkbaar niet. Kan er iemand helpen?
Weet dat ik veiligheidscode kan afzetten, maar vrees dan voor SPAM.

Hallo,


Kan je hier wat meer uitleg geven.

Lukt het niet dat jij ergens in een gastenboek schrijft of lukt het niet als iemand iets in u gastenboek wil plaatsen.

Pépe

Hallo Pépe,

Het lukt op op ons blog (www.bloggen.be/gabor) een tekstje te plaatsen in ons gastenboek, van bij ons thuis (MAC). Ook bij schoonzus lukt het (MAC). Reeds verschillende berichten gekregen van andere personen, waar het na tientallen keren proberen niet lukt. (Allemaal PC). Voor button met e-mail link idem. Heb voorlopig de veiligheidscode uitgezet, maar vrees dat dit SPAM zal opleveren? Is er een andere oplossing?

Thx!

Hallo,


Kan je eens terug vóór een dagje, uw veiligheidscode willen inschakelen.

Zou dit graag zelf eens testen, is ook mogelijk dat men de veilighiedscode foutief intypt, ja zelfs 10 maal zou niet de eerste keer zijn.

Als je hier bevestigt dat ze terug is ingeschakeld, ga ik onmiddellijk een test doen op uw blog.

Pépe

Hallo Pépé,

Veiligheidscode staat terug aan. Heb het zelf ook geprobeerd bij mijn ouders, en lukt nooit. Zeker van dat de code correct was.

Mvg

Hallo,


Kijk eens in uw gastenboek, heb er een testberichtje geplaatst, van de eerste keer zonder problemen.

Pépe

Hallo Pépe,

Bericht in gastenboek goed ontvangen.
Na wat speurwerk op het forum zie ik dat dit frequent voorkomt.
Bij de gebruikers lukt het niet, bij de moderators zonder problemen?!? Blijkbaar ligt het aan de versie van IE. Jammer, voor zo'n site...
Zal dan maar weer mijn veiligheidscode afzetten, of heb je nog een ander voorstel?

Toch bedankt!

Frederic en Kelly

Hallo,

Het ligt juist aan het overtypen van de veiligheidscode en nergens anders.

Als de code niet goed leesbaar is, kan men een ander inladen, tot je zeker bent, dat wat je overtypt juist is.

Meer kan ik hier ook niet vertellen, want dan is het geen veiligheidscode meer.

Maar heb wel het bewijs geleverd dat het wel functioneert.

Pépe

Hallo,

Ik snap dat je twijfelt aan het kunnen van sommige bloggers, maar een code als bvb. 315 moet je al erg dom zijn als je dit niet kunt correct overtypen.
Ik zie op het forum 10-tallen keren dezelfde vraag, helaas steeds met hetzelfde antwoord....

Toch bedankt voor uw moeite!

Frederic en Kelly
Ik krijg dus weinig reacties op mijn berichten , terwijl sommige mensen gezegd hebben , dat ze het geprobeerd hebben , ik wil de veiligheidscode uitdoen, maar vind niet waar... :s

Hallo juf isabel,


Je kan deze veiligheidscode niet meer uitschakelen, vroeger ging dit wel, nu niet meer, maar kan u verzekeren dat deze code perfect functioneert.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!