Blog opent niet op laatste bericht.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo Pepé,

Er doet zich de laatste tijd een eigenaardig fenoneem voor, nl. het blog opent niet meer op het laatste bericht, maar steeds op de rekenquiz die ik er opgeplaatst heb. Verplaatsen van datum lost het probleem niet op.
Het probleem was er niet toen ik de sudoku had geplaatst.
Wat kan ik hieraan doen?

Renic
www.bloggen.be/schriek

Hallo renic

Als ik uw blog open, opent het met het bericht van 05/06/2008 bovenaan, zie PrtScrn

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/05/1212655826-190.jpg[/img]

Onderaan uw blog staat het bericht van 12/05/2008, zie PrtScrn

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/05/1212655888-50.jpg[/img]

Pépe

Hallo Pepé,

Om dit probleem, dat niet voorkomt bij u en dus waarschijnlijk ook niet bij andere bezoekers, maar wel op mijn pc, voor mijzelf dan op te lossen, heb ik het naar de vorige maand verhuisd.
Nu opent het blog weer correct op mijn pc, maar druk ik op archief van de 5e maand, opent het blog weer op dat rekenquizje, niettegenstaande het niet het laatste bericht is van de maand mei.
Dus ga ik dat bericht binnen enkele dagen op de laatste dag zetten van mei, en klaar is kees.
Wat ik zo vreemd vind is, dat het blog bij u anders opent dan bij mij. 'k Had gedacht omdat ik ingelogd was en dan mijn blog bekeek, maar ook als ik langs Google naar het blog ga, is het resultaat bij mij gelijk.
Soms zijn die dingen toch moeilijk te begrijpen !

Mag ik het bloggenteam feliciteren met hun inspanningen, omdat ze het voor ons zo makkelijk maken om onze zaken op het internet te krijgen en dit HELEMAAL GRATIS !
Ik begrijp heel wat reacties op dit forum niet !
Bedankt, en doe zo voort,

Renic

Hallo Pépe en andere bloggers,

'k Ben even bij mijn buurman naar mijn blog gaan kijken, om te zien of het fenomeen zich alleen op mijn computer voordoet en wat heb ik vastgesteld:
het blog reageert idem als bij mij, ttz. wanneer je op het archief van mei 2008 klikt, dan opent dit archief zich op het derde bericht van die maand, nl het rekenquizje, in plaats van op het laatste bericht zoals dat normaal gebeurt bij de andere maanden.
Blijkbaar zit er in de gecopieerde HTML code van dit spel iets wat dit bericht voorrang geeft bij het openen.
Maar daarvoor is mijn kennis van deze code te beperkt.
Kan dit iemand uitpluizen, of plaats ik gewoon dit bericht als laatste van die maand en is het probleem zo niet meer waarneembaar ?

Groeten,
Renic

Hallo Renic

Ik was vanmiddag even gaan kijken,maar had toen geen tijd om te reageren...
Zag ook bij openen meteen die rekenquiz en niet de "top" van je blog zoals Pepe zag in de Prntscrn.

Ik denk,meld dit even zodat je weet dat `t idd. niet aan jou ligt...
Weet alleen niet hoe je `t op moet lossen.

Groeten,Syl

Hallo renic,

[quote="renic"]Er doet zich de laatste tijd een eigenaardig fenoneem voor, nl. het blog opent niet meer op het laatste bericht, maar steeds op de rekenquiz die ik er opgeplaatst heb. Verplaatsen van datum lost het probleem niet op.
Het probleem was er niet toen ik de sudoku had geplaatst.
Wat kan ik hieraan doen[/quote]

Ik heb een antwoord gegeven met PrtScrn op uw vraag, hierboven, sorry, maar daar is nergens sprake van klikken op "archief mei 2008"

Pépe

Hallo Pépe,

Ja, U hebt volkomen gelijk, want toen stond het bewuste berichtje nog op de derde plaats van de blog openingssite. Ik heb nadien het bericht in het verleden geplaatst waardoor het verhuisde naar het archief van de maand mei, toevallig ook op de derde laatste plaats, waar het nu nog altijd staat.
Zo was het probleem op mijn pc verholpen wat de openingssite betreft. Het fenomeen had zich nu verplaatst naar het archief van de maand mei, en blijkbaar is er wel degelijk iets aan de hand met die geplaatste rekenquiz, omdat het fenoneem zich ook op andere computers voordoet. Ik weet dit is geen groot probleem, en ik kan het verdoezelen door het bericht als laatste van de maand mei te plaatsen, doch ik wou andere bloggers die misschien hetzelfde ondervonden inlichten over dit euvel.

Groeten,

Renic

Probleem is precies die rekenkwis ZELF, denk ik...he?

Gewoon verwijderen (die kwis) zou ik zeggen, is dit geen oplossing?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!