Kan niet meer inloggen...

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,
ik kan sinds 12.00 niet meer inloggen via de startpagina,ik heb al de tips gevolgd die er staan,maar het lukt niet,er komt zelfs niet te staan dat ik een fout heb gemaakt bij het inloggen?
Weet iemand hoe dit kan?
Groeten Jole

heb hetzelfde voor dus waarschijnlijk iets aan de server

Hallo allen...

Ik had het vanmiddag rond 14.00u. ook en heb,na mijn PC uitgeschakeld te hebben en weer opnieuw op te starten,geen last meer van gehad.

Heb `t eerder ook eens zo gedaan,maar ik las dat er nu serverproblemen zijn...ik kon `t in ieder geval zo oplossen...
Hoop dat alles nu weer in orde is voor jullie ?

Groetjes,Syl

Nounounou !!!!!

Niet zo hoog van de toren blazen...lees wat Pepe boven jou schrijft :!:
Ze doen hun best en op de home-pagina staat toch dat ze erop terug komen ?
Geduld is een schone zaak !!!

En trouwens...als je over zou gaan naar een andere blogservice kun je ook daar dit soort zaken verwachten,dat een server uitvalt is nu eenmaal `n risico...daar kan Bloggen.be niks aan doen dan...

Ik blijf Bloggen.be gewoon aanbevelen.

Nooit gehoord van "opslaan als concept" ?
Dat doe ik altijd !!!
Mss. een TIP..... :wink:

Maar goed,ik ga daar niet verder over "emmeren"...zoals ik al zei:
[b]ZE DOEN HUN BEST[/b]

Welterusten allemaal...straks mss. is alles opgelost. :D

Maar dat bedoel ik dus...
Concept is idem aan kladversie :lol:

De blogs zouden nu allemaal terug moeten werken.

Wat is er gebeurd, uitleg van de webmaster vind je na het inloggen op uw blog, bij blognieuws - mededelingen.

In plaats van te jammeren mag men tevreden zijn dat wat gebeurd is, op deze korte tijd is opgelost.

Pépe
Ik denk eigenlijk dat het nog niet helemaal is verholpen,
er komt zo nu en dan nog een foutmelding en als je een nieuw artikel hebt toegevoegd moet je eerst opnieuw je weblog genereren want anders verschijnt je bericht niet...
Groetekes Jole

Reeds enige dagen lang stel ook ik vast dat er niet kan ingelogd worden op onze buurt-blog www.bloggen.be/koophandel_nijverheid.
Bij ingave van de blog-naam, de gebruikersnaam en het paswoord, kom ik op een keuzescherm met titel "koophandel_nijverheid blog - ingelogd".
Wanneer ik echter bijvoorbeeld een bericht wil bijzetten, krijg ik opnieuw de vraag naar blognaam-gebruikersnaam-paswoord...

Ook vandaag doet dit zich nog steeds voor.
Berichten bijplaatsen en/of wijzigen of aanpassingen uitvoeren aan de blog op zich is dus blijkbaar (nog steeds) onmogelijk... ?

Peter,
probeer je blog eens opnieuw te genereren,dan werkt het bij mij wel...
Dat vind je onder instellingen helemaal onderaan,
hopelijk werkt het dan...
Groetekes Jole

Jole, ook dit gaat niet: want ook als ik '[b]instellingen[/b]' aanklik (net zoals '[b]bericht toevoegen[/b]'), krijg ik weer dezelfde vraag naar blog-naam, gebruikersnaam en paswoord.

Ik [i]lijk[/i] dus te kunnen inloggen, maar daar blijft het bij...

Hallo Peter K&NO,


Wacht eens even af, je hebt zelf de webmaster gecontacteerd, hij zal zelf wel reageren.

Uw registratie waarop je geband bent heb ik verwijderd, gezien de registratie "Peter K&NO" en de uitleg in uw mail aan de webmaster.

Pépe

Pépe & Jole, bedankt voor jullie inbreng!

[i]Ben benieuwd wat de oorzaak zal zijn van 't probleem met onze buurt-blog...[/i] :wink:
Toen ik vanmorgen op mijn dagboek kwam,kwam ik tot de vaststelling dat er geen enkele blog heel zichtbaar is op het internet!
Opnieuw werd mijn probleem opgelost door te generen,maar opzich is er nog steeds iets mis,niet dan?
Ook andere blogs die ik bekeer werden niet weergegeven zoals het hoort...
Groeten,Jole
Ik denk als wij het blog niet kunnen bekijken,dan kan een bezoeker dat ook niet en dat is toch niet echt de bedoeling denk ik...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!