lay-out

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

PS

Probeer anders eens dit in je blog te zetten (brontekst eerst aanvinken dan pas tekst plakken (rechtermuisknop -> plakken)!)
Je tekst zou er dan moeten uitzien zoals in mijn blog.
Nadien kan je (als vanzelfsprekend) steeds delen van tekst vet zetten en dergelijke :D (sorry als ik wat te veel uitleg geef, maar het is dikwijls moeilijk raden hoeveel de persoon afweet van PC en zo)

-------------------------------------------------------------------------------

<P>Clubkampioenschap </P>
<P>Zaterdag - 26 april </P>
<P>- 31 mei</P>
<P>- 06 september.</P>
<P>De wedstrijden hebben telkens plaats van 1400Hr tot 1800Hr.</P>
<P>Inschrijving ter plaatse vanaf 1200Hr tot 1300Hr. Hierna worden geen inschrijvingen </P>
<P>meer aanvaard De loting der plaatsen gebeurt van 1300Hr tot 1315Hr.</P>
<P><BR>Federaal Kampioenschap </P>
<P>Het Federaal kampioenschap gebeurt traditioneel op vrijdag 15 augustus in twee</P>
<P>beurten van 0900Hr tot 1200Hr en van 1400Hr tot 1700Hr. Inschrijving tijdens</P>
<P>onze wedstrijd op 31mei.</P>
<P><BR>Nachtvisserij<BR><BR>Zaterdag 17 mei op zondag 18 mei.<BR>Zaterdag 07 juni op zondag 08 juni.<BR>Zaterdag 12 juli op zondag 13 juli.<BR>Zaterdag 26 juli op zondag 27 juli<BR>Zaterdag 09 augustus op zondag 10 augustus. <BR>Zaterdag 23 augustus op zondag 24 augustus.</P>
<P>Het is verboden enig OPEN vuur aan de vijver te stoken. B.B.Q.– stel mag op </P>
<P>voorwaarde dat alles opgeruimd wordt. Tenten boven op de dijk mag op</P>
<P>voorwaarde dat er VOLDOENDE doorgang gelaten wordt voor de andere vissers.</P>
<P><BR>Foreluitzettingen op de Gete</P>
<P><BR>Deze uitzettingen worden gerealiseerd dank zij de </P>
<P>“ PROVINCIALE VISSERIJCOMMISSIE VAN VLAAMS BRABANT.”</P>
<P>Woensdag - 28 mei 2008 </P>
<P>- 09 juli 2008 </P>
<P>- 06 augustus2008 </P>
<P>Het is verboden te vissen vanaf de dag van de uitzetting tot de eerstvolgende</P>
<P>zaterdag of feestdag.</P>
<P><BR>Snoekuitzettingen</P>
<P>Deze worden verwacht vanaf begin oktober naargelang de planning van de leverancier.</P>
<P>VERKOOP LIDKAARTEN : “CAFE VENETIAAN” GEMEENTEPLEIN HOEGAARDEN ( dinsdag gesloten )</P>
Bedankt Slytherat ik heb zoals uitgelegd uw tekst gekopieerd en zoals ge
ziet, alles is prima.
Bedankt allen met jullie goede raad en inderdaad Slyterat ik ben geen "crack"
op de PC en gebruik hem eigenlijk maar als een veredelde schrijfmachine.
Ik probeer bij te leren maar aan 68 jaar gaat het allemaal niet zo vlotjes meer.

Groetjes
Hubert
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!