lay-out

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb vandaag 25 feb een nieuw bericht (programma 2008 ) geplaatst op
ons blog "grandpontvissers" nu is : - De hoofdtittel van ons blog verdwenen
- behalve het nieuw bericht is alles naar
links op geschoven.

Kan er niet meer aan uit, hulp gevraagd !

Hubert

Hallo,

Klik eens op deze link, hier vind je uitleg

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... f.php?ID=8

Pépe

Bedankt maar sorry pépé, geen antwoord gevonden op de link waar ge me naartoe gestuurd hebt.
Hubert

Ik vind één bericht 'programma 2008', maar die dateert van 28-03-2006 :shock: Best dus even uw data na kijken ^_-

Wat me wel is opgevallen, is dat enkel dit bericht begint helemaal tegen de linkerzijkant en eindigd tegen de rechterkant.
Op welke manier hebt u dit bericht toegevoegd? Met html? Want als daar een fout in zit, kan dit effect hebben op de lay out.
Maar wat volgens mijn nederige mening wél zeker is, is dat het probleem in dat bericht zit. Wat je kan doen om dit te checken, is dat bericht even verplaatsen naar 'kladversie' (is minder drastisch dan 'verwijderen :wink: )

Hallo krahy hubert,

Sorry had uw bericht maar voor de helft gelezen waarschijnlijk.

Maar ik vind nergens op uw blog een bericht "programma 2008" het laatste bericht dateert van jun 2007.

Pépe

@Pépe
Het bericht is inderdaad verdwenen en de lay out ziet er weer normaal uit.
Hopelijk laat de blogger ons even weten of het probleem nu opgelost is ^_^

bedankt Sytherat,het ligt inderdaad aan het bericht, maar ja wat is er mis natuurlijk, het is een gewoon een "word" document dat ik via het "word" icoontje gecopieërd heb.
Sorry pépé ik heb effe de raad van Slytherad gevolgd en had het bericht verwijderd de fout zit hem in het bericht zelf.
Natuurlijk de vraag is "wat" er scheelt. Het is ook vooral vreemd dat ook de hoofdtitel van ons blog verdwijnt.

Ik heb het bericht terug geplaatst en alles is terug verkeerd.
Ik heb het onder datum van 28/03/06 geplaatst omdat ik het graag steeds op dezelfde plaats wil hebben.

enig idee ?

Hubert

Hallo krahy hubert,

Ik kan verkeerd zijn , maar volgens mij is de tittel balk " Grand pont vissers VZW " veel te groot.
Als je deze verkleind zal volgens mij alles in orde zijn.
Vrg. Swakke

Misschien wel Swakke maar hoe die balk verkleinen ???

Groeten
Hubert

Hallo krahy hubert,

De fout ligt in uw bericht "programma 2008" en nergens anders.

Zoals je laat uitschijnen is het een Word.doc, verwijder eens dit bericht en plak het eens opnieuw via de menubalk en "bewerken" i.p.v. met het Word icoontje.
Kijk dan eens naar het resultaat.

Of nog een mogelijkheid kopieer het bericht naar uw kladblok en plak het vandaar op uw blog.

Pépe

Sorry Pépé nog altijd geen resultaat.
Ik heb zelf in word het bericht "versmald" door de zinnen te versmallen.

Wat heb ik gedaan :
in word het bericht geselecteerd, daarna "kopiëren"aan geklikt en bericht geminimaliseerd.
Daarna in het blog via bewerken geplakt.

PS Ik werk sinds een maand met VISTA en Firefox.
mvg
Hubert

Mss de oplossing voor je probleem:

Selecteer je tekst 'programma 2008' zoals die nu in je blog staat (dus tekst selecteren [b]in[/b] je [b]blog[/b], [i][b]niet [/b]vanuit Word[/i]!). Kopieren en in een nieuw bericht plakken dmv het Word icoontje. Bewaren en uw uw bericht zou er moeten staan zonder fouten.
Je kan dan natuurlijk nadien nog eventuele wijzigingen maken.

Ik heb het zelf eventjes geprobeert in mijn eigen blog, als je wil kan je een kijkje gaan nemen ^_^ Laat me zo snel mogelijk weten of het is gelukt, dan verwijder ik dat bericht weer uit mijn blog.

-Rat-

Sorry Sytherat, steeds zelfde probleem.
Kijk maar eens het nieuw gecopieerd bericht heb ik gans onder geplaatst

Ik wordt er zelf ambetant van om jullie zo lastig te vallen

mvg
Hubert

Dat is vreemd :?
Want zoals je ziet, in mijn blog werkt het wel ([url]http://www.bloggen.be/slytherat[/url])
Gewoon het bericht in je blog (dus [b]niet [/b]bij Bericht wijzigen/verwijderen, maar echt [b]rechtstreeks uit[/b] je blog) copieren en plakken dmv het Word-icoontje in een nieuw bericht (brontekst [b]niet[/b] aanvinken). nadien het oude bericht verwijderen (of course ^_- ) Bij mij werkte dit, zoals je kan zien.

Een andere optie is natuurlijk de tekst handmatig opnieuw intypen in een nieuw bericht...

Enne, dat lastigvallen is niks hoor :D
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!