blog is leeg

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo, als ik het adres van mijn blog ingeef, krijg ik een lege pagina waarop staat dat er geen nieuwe berichten zijn.Nochtans komt er bijna dagelijks iets op.
na iets bijgeplaatst te hebben lukt het wel.
Je kon er ook geraken via pijl naar links (archief ).
Wie weet hoe dat kan komen.

Bedankt

Hallo robs,


Kijk eens na hoe u archief is ingesteld, waarschijnlijk per week, kan je verandere door in het menu op "personaliseer" te klikken en daarna op archief, hier kan je aanpassen.

Uw link naar uw blog klopt niet, als men op WWW klikt bekomt men "error 404"

Pépe

mijn archief is ingesteld per jaar dus dat zal het niet zijn.
Hoe kan ik die link rechtzetten ?

grtz

Uw link kan je rechtzetten door:

1. Ga naar je blog en Kopiëer je URL bovenaan in je Browser!

2. Log in op het bloggen Forum en ga naar je Profiel.
Daar kan je OPNIEUW JE LINK PLAKKEN in de ondertiteling, die weergegeven wordt of in het vakje weblog/website.

En de veranderingen OPSLAAN.

---------------

Wat je berichten betreft:

Ga naar instellingen en geef bij BERICHTEN OP BEGINPAGINA.... [b]"Laatste 50 berichten"[/b] in, dan zal je ze wel zien wanneer je je blog opent.

Hallo robs


U kan uw link naar uw blog verbeteren door bovenaan op "profiel" te klikken en bij website het juiste blogadres in te tikken, uw hebt daar nu staan www.loggen ipv bloggen.

Ik tel op uw blog op de begin pagina 12 berichten, weet niet of er meer opstaan, indien dit het geval is kan je dit aanpassen bij "instellingen" en "aantal berichten op de begin pagina" aan te passen en dan op "wijzigen" te klikken

Succes Pépe

:lol: :lol: :lol: Ja, zo'n tikfout overkomt mij ook wel eens!!!
Bedankt iedereen voor de vele reacties. Mijn 2 problemen zijn hier door opgelost.
thnx

O.K robs om te melden dat je problemeen opgelost zijn. :wink:
Topic kan dan afgesloten worden.
Mod. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!