automatische herkenning-Opgelost.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Het lukt me niet om automatisch mijn naam en paswoord te laten invullen bij het inloggen. Nochtans staan mijn COOKIES "ON".
Een oplossing?

Hallo Wivando, enkel u naam kunt u automatisch laten invullen bij het inloggen in je blog.
Het is wel mogelijk maar dan moet u Roboform downloaden op u pc, het is gratis te downloaden op www.RobiForm.com een handig programa om paswoorden automatisch te laten invullen.

Groetjes

Robis

www.bloggen.be/bertrandrobert
www.bloggen.be/tardi

Hallo wivado,


Het gebeurt meermaals, praktisch iedere dag, zelfs dat "gegevens onthouden" is aangevinkt, dat u zich moet inloggen op uw blog, is zeker geen fout op uw PC.

Pépe

Het werkt dus gewoon niet ?

Beste wivado

Klik eens op deze link en lees dat eens goed, als je het zo doet zou het wel moeten gaan :
http://www.bloggen.be/help-blog_paswoor ... houden.php
Vrg. Swakke

Swake,

Merci joeng. Maar dat heb ik al 10 keer geprobeerd. Dat werkt dus niet.

wivado,

Doe dat eens, je weet maar niet dat het zal helpen :
Internet Explorer - Extra - Internet opties - Cookies en dan Tijdelijke bestanden verwijderen en op OK klikken , dan pc afsluiten en terug opstarten, en inloggen en vinkje plaatsen bij het vierkantje " gegevens onthouden"
Goede nacht,
Swakke

Swake,

Kus van de juffrouw en bank vooruit.
Bedankt, het werkt nu.

wivado

Graag gedaan en nog veel blog plezier :wink: :lol:
Topic kan dan afgesloten worden,
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!