Nog altijd rare tekst bovenaan blogscherm

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Waneer ik bij mijn dochter haar weblog een item kies uit de BLOGINHOUD, dan verschijnt bovenaan het scherm AL GERUIME TIJD:

[color=blue][b]line 445:|debug|SELECT titel, ID FROM `WordWonderland_posts` WHERE datum <= now() ORDER BY datum DESC LIMIT 0, 15|

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/db.class.php on line 44[/b][/color]

Beetje ontsierend, maar is hier geen oplossing bekend of herkend men het probleem niet? Want dit is nu al heel lang eigenlijk...

Dit is haar blog:

http://www.bloggen.be/morganblue3/

Neem even een voorbeeldje uit de BLOGINHOUD LINKERKOLOM:
(en zie bovenaan het scherm...MOTTIG HE???) :lol:

http://www.bloggen.be/morganblue3/archief.php?ID=180

Hallo Danny,


Heb de foutmelding doorgegeven aan de webmaster

Pépe

Bedankt Pepé :wink:

Technisch stoort het niet, maar qua layout is dit toch wel een beetje ontsierend he. Vandaar de vraag nog eens.... :lol:
Eigenlijk gaat het helemaal niet aan het feit dat het ontsiert. Er is algemeen iets MIS met mijn blog. Dit is inmiddels de zoveelste keer dat ik het post.

DE PROBLEMEN:
- Ik kan blogitems posten maar als ik ze wil wijzigen, krijg ik de melding dat mijn tekst niet kan gewijzigd worden 'wegens een interne fout'.
- Ik kan linken toevoegen, alleen als ik een nieuw item post. Bij oude items een link toevoegen, kan ik niet.
- De hoogtepunten van een andere blog laten zien, wil ook niet lukken.

Deze problemen doen zich voor sinds JUNI 2006! Ik ben een geduldig meisje maar blijkbaar vindt men het leuk om mijn geduld wel héél erg op de proef te stellen. Ik verneem dat de webmaster nog studeert. Ik studeer ook nog en ik heb het ontzettend druk dus ik begrijp het wel allemaal, maar ik zou me als student ook NIET voor het administraten van een forum engageren als ik niet zeker zou weten dat ik er tijd voor had.

Ik ben erg tevreden over de lay-out van bloggen en de server is ook stabiel, maar simpele zaken zoals het updaten van items zou geen probleem mogen zijn! Kan daar a.u.b. eens werk van worden gemaakt? Het verergerd alleen maar. Ik moet langer dan een kwartier wachten tot wanneer mijn item is aangepast. Dat is écht niet handig! Sorry voor het aandringen maar dat is nu al bijna een jaar!

Die foutmelding waar mijn vader het over heeft, is inmiddels verdwenen. Ik heb die optie 'hoogtepunten van ander blog uitgeschakeld'. Blijkbaar is dat een optie die er wel in staat maar die niet werkt. Maar die andere problemen zijn er al langer en blijven maar aanslepen...

Dag Morganblue3,

Mooie blog,
morgen 2 April ga ik het aan de webmaster doorgeven.
Vriendelijke groeten,
Mod. Swakke

Hey, Ik heb de indruk dat alles nu in orde is. Ik merkte net dat ik na het posten van items, opnieuw mijn items onmiddellijk gewijzigd zie. Probleem opgelost dus. Bedankt!
Links zetten in oude items lukt nog steeds niet.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!