Veiligheidscode

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb het probleem op al de blogs van bloggen.be,tenminste deze die een veiligheidscode hebben.
Dank bij voorbaat.
Joël Loose

Beste Joël Loose,

Ik ben speciaal naar 2 blogs geweest en in het gastenboek geschreven zonder problemen.
Je moet de code wel juist overschrijven.
Vrg. Swakke
Swakke ik schrijf de code goed hoor maar na ettelijke nieuwe pogingen nog steeds niets,sorry hoor jongeman!
Groetjes,Joël

Joël Loose,

Geef mij eens 1 of 2 linken , namen van blogs waar het bij jou niet gaat, dan ga ik het daar uitproberen of het bij mij wel of niet gaat.
Vrg. Swakke

Dag Swakke,

Ik heb verschillende e-mails bekomen van bloggers die proberen iets in mijn dagboek te schrijven dat lukt nooit. Ik zelf heb al verschillende pogingen gedaan via de blog van mijn echtgenoot en dat lukt niet, en ik schrijf de code goed maar steeds krijg ik een melding dat de code fout is ingegeven, probeerd het maar eens swakke hier is mijn blogadres
www.bloggen.be/tardi

Groetjes
tardi

Beste Robis ( tardi )

Juist het gaat niet om in het gastenboek te schrijven wegens de veiligheidscode.
Zodoende ga ik het terug doorgeven aan de webmaster.
Prettig weekend.
Swakke
Dag Swakke ik denk dat het probleem dat ik had met de veiligheidscodes opgelost is,in het menu "extra" ben ik naar "Privacy" gegaan en je kunt daar iets instellen van laag,normaal of hoog en het stond op hoog en ik heb het veranderd naar normaal en nu kan ik terug iets in de gastenboeken plaatsen en ook reageren op berichen en ik ben dus een tevreden drummer!
Soms gaat het nog niet op de blog "mamajoyse1" maar misschien is dat maar tijdelijk
Ik wilde u dat laten weten en zodoende en natuurlijk bedankt.

Groetjes van een Bluesdrummer.

Inderdaad hebben mensen ook moeite om bij ons in het gastenboek te schrijven of reakties te plaatsen.
Zelf heb ik het eens op een andere pc geprobeerd, en na 3 keer kon ik pas een bericht plaatsen.
Inderdaad geeft de site elke keer aan de veiligheidscode is verkeerd in getypt
Toch moeten we het maar zo laten.
Want als je hem op laag zet of gemakkelijk zonder code heb je in de kortst mogelijke tijd allemaal spam van zogenaade robots!
Dus misschien kun je het aangeven op je blog boven het gasten boek dat de mensen(bezoekers) wel even moeten volhardden om een berichtje achter te laten.

Dat ga ik trouwens ook doen. :idea:
groeten
Sjaco
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!