Activex

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Sinds enige tijd als ik op een blog kom waar muziek of een filmpje staat, verschijnt er een venster met het volgende; Klik hier als u een Activex-besturingselement op deze webpagina wilt uitvoeren. Hoe kan ik daar vanaf geraken?
Hugo


http://www.bloggen.be/hugo1/

Je kan daar eventueel wel van afgeraken, maar ik zou je dat zeker niet aanraden.
Want als je dat gaat aanpassen worden die ActiveX elementen ook automatisch uitgevoerd op sites met minder goede bedoelingen.
Er zijn genoeg sites die op die manier je pc kunnen besmetten met allerlei "zooi".

Sites die je volledig vertrouwd kun je aan de beveiligde zone toevoegen. (Extra - Internet-opties - Beveiliging - Vertrouwde websites)

Zo zou het moeten staan:
Ga in het menu Extra naar Internet-opties - Beveiliging - Internet. Klik op de knop Aangepast niveau.
Bij ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen maak je volgende instellingen:

* ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen
* ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Vragen
* ActiveX elementen die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts: Uitschakelen

Volgens mij kun je er niet van af komen of je zou de updates van Windows moeten verwijderen,maar dan krijg je iedere keer bij het aanzetten van je computer dat je updates moet installeren.
Ja, ik heb er al een beetje mee leren leven.
Maar ik vindt het ook erg hinderlijk.
Sjaco :(

Sites die je volledig vertrouwd kun je aan de beveiligde zone toevoegen. (Extra - Internet-opties - Beveiliging - Vertrouwde websites) :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!