Paniek: berichten zijn verdwenen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Begrijp er niets van: Waar zijn mijn berichten gebleven van voor Maart 2006?

Ze staan in mijn archief maar niet op mijn blog. Help!

Het is vandaag net een jaar geleden dat ik begonnen ben.
Verdwijnt het dan na een jaar?

Hallo Umiak,


Scrolt eens tot onder uw laatste bericht, daar ziet uw 2 pijlen ene de naar links wijst en ene naar boven.

Klik maar eens op deze die naar links wijst, uw berichten van maart 2006 zijn daar terug.

Dit komt omdat uw archief, en ook het "aantal berichten op de beginpagina" zo is ingesteld.

Pépe

Ja, geen paniek hoor....
tis gelijk Pepé zegt...

Ofwel raadplegen via ARCHIEFLINKS per maand.
Ofwel pijltjes klikken...

Misschien je foto's indien je ze allemaal wil zien ineens...
In een ONLINE fotoalbum zetten?
Sorry, maar ik vroeg waar mijn berichten van VOOR maart 2006 gebleven zijn??

Zijn niet meer te zien op mijn Blog.

Mijn foto's staan er wel vanaf het begin maar niet de tekst.

Pijltjes geven niets VOOR maart 2006.

Het is de bedoeling dat heel het verhaal staat sinds het begin van het bouwen. Nu weten de mensen niet waarover het gaat en wie we zijn.
Heb geen reservekopie gemaakt, maar de berichten staan nog wel bij wijzigen .......

Snapt er niets van... waarom?

Hallo umiak,

Ook februari 2006 staat op uw blog, kijk maar

[img]http://i141.photobucket.com/albums/r45/lisette_028/boot.jpg[/img]

Verander eens bij "instellingen" "aantal berichten op de begin pagina" plaats daar eens een paar berichten meer, neem eens 50, ze zullen dan wel allemaal te zien zijn. Niet vergeten dan op "wijzigen" te klikken

Succes Pépe
Hallo Pépé en Danny,

Bij deze alleszins bedankt voor jullie steun en antwoord.

Bij "instellingen stond : 1 jaar."

Dus begrijp ik het nu. Maar ik vond het vreemd dat ik niet zag wat Pépe zag. Maar goed, ik geloof hem zeker.

Heb alles gewijzigd vanaf 1 januari 2007 en ben dus save voor 1 jaar. Alles weer vanaf het begin.

Indien ik een bericht wil wijziegen blijft deze dan wel op dezelfde plaats? Of moet ik daar iets aan veranderen? Kan ik ook een bericht tussenvoegen?
Mijn man zou graag nog eventuele tips willen geven in het verhaal.

En dan dit nog even : (tenzij ik dit ergens anders moet zetten) :

Links en rechts heb ik fotootjes etc... In de midden berichten.
Hoe laat ik de berichten scrollen voor de lezer? Dit ivm te weinig opvulling aan de zijkanten.
Hopelijk willen jullie me nog steeds helpen.
En ook graag commentaar over mijn Blog... Wat doe ik verkeerd etc........

Hallo Umiak,


Waarom jij niet zag, wat ik wel zag en er een printscreen van gemaakt heb, is dat jij onderaan op de groene pijl maar éénmaal geklikt hebt, hiermede maart 2006 bekwam, maar had je nadien nogmaals geklikt, had je wel februari 2006 op uw blog zien staan.

Als je bij een bericht iets wijzigt of toevoegt, blijft de datum behouden.

Hoe je de berichten kan laten scrollen, is toch iets dat de bezoeker zelf moet doen, dat kan met schuifbalk of met het wieltje op uw muis, als het dat is wat je bedoeld.

Pépe
Hallo Pepe,

Over het scrollen bedoel ik :het middenste deel waar de berichten staan laten scrollen. Links en rechts blijft staan.

Hallo umiak,


Zover is men nog niet hoor, is misschien toekomst muziek

Pépe
Hallo Pepe,

Dit is jammer maar ben er nu wel uit met je hulp.

Bedankt en tot de volgende vraag als ik problemen heb.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!