Weer inlogproblemen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik geraak weer van geen kanten op mijn blog compo,de ander bloggen lukken perfect,alleen deze is terug koppig,ik heb mijn gegevens via mail opgevraagd,en met de gekregen gegevens terug ingelocht,hij geeft steeds de melding dat mijn paswoord of adres niet juist is,en dat ik mij moet registeren,ik heb ook op mijn andere blogs ingelocht,dat lukte,allemaal terug uitgelocht en terug geprobeerd met compo,niets lukt,nogtans als ik het adres intyp lukt het me wel om deze te bekijken.
Hoe los ik dit op?

www.bloggen.be/compo

Graag antwoord,

Johan.

Hallo Johan,

Als je niet kan inloggen bekijk dit dan eens

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=3085


Pépe

Ik heb alles gedaan zoals je me beschreven hebt,maar het lukt me nog steeds niet,ik heb ook via paswoord vergeten,het aders van de betreffende blog (bloggen/compo) ingevoerd en verstuurd,ik heb een bevestigingsmail gekregen en toen viel er mij iets op,namelijk de inlog naam van de blog en mijn paswoord stonden ingevuld,de gebruikersnaam niet,ik ben ook even gaan kijken naar de mail dewelke ik gisteren gevraagd had,met alle blogs,en hier staat de gebruikersnaam van de blog compo ook niet vermeld,kan dit de oorzaak zijn van het inlogprobleem?Zoja,hoe kan ik dit oplosseen,om terug toegang te krijgen op deze blog?

Johan.

hallo Johan,

Zonder gebruiksnaam kan je niet inloggen.

Uw gebruiksnaam kan alleen de webmaster u geven, ik ga hem verwittigen, hij zal zelf wel via een e-mail rechtstreeks aan u gericht, uw gebruiksnaam overmaken. Maar geduld hé, hij zit nog steeds in zijn blokperiode.

Pépe

In orde,wacht dus maar af,

Bedankt en mag gesloten worden,

johan.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!