problemen mpet inlog functie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ben in mijn blog ribbe2 tekst aan 't toevoegen in een bericht dat ik vroeger gestart was.
Na uren tekst intypen klik ik wijzigen om op te slaan en plots krijg ik het vakje om in te loggen - doe ik correct - krijg een ander vakje om naam en emailadres in te voeren- doe ik - krijg een berichtje dat ze mij een nieuw wachtwoord gaan sturen- tot daar aan toe maar al het werk van uren typen is gevlogen.....

ga terug uit bloggen en log gewoon terug in met oude naam en wachtwoord zonder problemen - kan op al mijn blogs - probeer een bericht toe te voegen floeps allesweer weg en ik krijg weer die in te vullen vakjes ...maar ik was ingelogd en had nu maar even iets bijgezet
- ik log terug in -open een bestaand bericht en voeg er een beetje tekst bij -en weer na wijzigen aanklikken vraagt hij mij om in te loggen en weer 't zelfde

versta er niks van - naam en wachtwoord zijn juist en doen het nog en toch mag ik er niks bijzetten - geen nieuw bericht en niet bij een bestaand.

Hallo ribbe,

Je blogt al lang genoeg, daarom veronderstel ik dat je ook al om te proberen cookies en tijdelijke bestanden gewist hebt.

Kan je dat zelfde nog eens proberen, en mij een printscreen sturen van wat je bekomt nadat je op "wijzigen" geklikt hebt.

Zo kan ik de printscreen overmaken aan de webmaster, dan kan hij beter zien wat er verkeert loopt, want dit is wel een technisch probleem.

Pépe

hallo Pépé bedankt
Ja ik maak elke avond alles leeg want ...fladder nogal over het www en zit veel met foto's te prutsen ..elke avond dus opkuis voor het slapen gaan..


dat printscrren dat weet ik niet hoe ik dat moet doen... wat uitleg graag.

Gisteren was het dus voortdurend - hout vasthouden..vandaag tot nu toe nog niet - 'k sla nu ook regelmatig op...Dom dat ik daar gisteren niet aan gedacht had..ne mens wordt soms wat ondoordacht als het te vlot gaat :wink:

bedankt - als u mij vertelt hoe ik dat met dat printscreen doe krijgt ge van mij een copieetje de eerste keer dat het weer gebeurt

Hallo ribbe,

een printscreen is eigenlijk een foto maken van uw scherm dat op de ogenblik voor u staat.

Dit te doen zonder ander programmaatje dat op uw Pc staat, gewoon op uw toestenbord de toets "alt" indrukken en vervolgens de toets "printscreen" nu is de foto van uw scherm gemaakt.
Open nu "paint" en druk de toets "CTRL" in plus de toets "V" nu kan je de printscreen bewerken met op "afbeelding" te klikken en op "uitrekken/hellen"
Nu de printscreen opslaan als type "JPG" en zo kan u hem hier in op het forum plaatsen.

Succes maar hopelijk moet je het niet gebruiken en blijft alles de normale gang gaan.

Pépe

bedankt - sla deze uitleg wel ergens op.... vergeetachtig hé

zit nu nog met een ander probleem/

Zuid Afrika Bots Nam heb ik kunnen afwerken... had tekst in W getypt en daarna via de W hierboven geplakt
Alles OK

'k Ontdek dat het einde van de tekst Thailand Laos ook niet er bij staat....
Typ die tekst er terug achteraan.... maar krijg die niet op mijn blog
Vermoed dat het iets te maken heeft met de kleur of wat ook

Heb nu die tekst in mijn blog .... probeersels gezet via dat W ke en daarna via instellingen de ondergrond verandert in dezelfde (zwart) als dat van ...ribbe2

Dit nu gekopieerd en geplakt bij ribbe2 en.... nikske

Wil u aub eens op die 2 blogs gaan kijken... heb de beveiliging bij probeersels even weggehaald....

Er komt dus geen tekst bij...'k zie hem staan op mijn toevoegen blad maar als ik wijzigen klik is alles weg, zowel op mijn klad als op mijn blog...

Een idee wat ik fout doe of zijn er toch spoken op mijn blogs?



Heb nu ook even de no copy bij probeersels weggenomen - blog geopend - de tekst gekopieerd en geplakt bij ribbe2 bij wijzigen...
tekst staat er op op mijn werkblad - klik op wijzigen en weer niks meer/

Het lijkt een beetje op het probleem van gistern - toen wilde hij ook die tekst niet nemen - nu krijg ik wel geen verwittiging om terug in te loggen.
bedankt

Hallo ribbe,

Ik kom niet op de blog "probeersels" hoor, bekom alleen dit, dat hij beveiligd is

[img]http://i141.photobucket.com/albums/r45/lisette_028/probeersel.jpg[/img]

Pépe

oei had diat toch veranderd en kon zelfs van het blog zelf copieren....
'k ga nog eens kijken
bedankt

Afscherming persoonlijk blog
Standaard kan iedereen uw blog zien indien men het adres kent van uw blog, zijnde http://www.bloggen.be/probeersels . Het is echter mogelijk een persoonlijk blog te maken en dit te beveiligen met een paswoord. Enkel wie het paswoord kent, kan dan uw blog bekijken.
U kan dit wel op elk ogenblik terug ongedaan maken zodat iedereen terug uw blog kan bekijken zonder blijvende nadelige gevolgen.

Neen, mijn blog is toegankelijk voor iedereen
Ja, beveilig mijn blog met een paswoord:
LET OP: uw blog beveiligen met een paswoord zorgt dat uitsluitend mensen die het paswoord kennen in uw blog kunnen. Andere bezoekers, zoekmachines, enz. kunnen uw blog niet zien! Geef dit enkel opnieuw op indien u het wenst te wijzigen, uw ingegeven paswoord wordt voor veiligheidsredenen niet getoond.
Paswoord:
Herhaal gekozen paswoord:

Zichtbaar op Bloggen.be?
Normaal probeert Bloggen.be maximaal publiciteit te maken voor haar blogs, gratis.
Normaal gezien is uw blog zichtbaar op Bloggen.be, en bij elke wijziging van uw blog is dit zichtbaar op de website, dit brengt meestal extra bezoekers met zich mee. Wenst u echter niet vermeld te worden op de beginpagina en zo ook niet in de "Top 70" komen, dan kan u dit hier aangeven door "nee" aan te duiden. Bloggen.be maakt dan geen publiciteit voor uw blog. Ja, zichtbaar Neen, geen publiciteit

neen mijn blog zichtbaar voor iedereen aangevinkt
staat geen paswoord mleer ingevuld
zichtbaar op bloggen be is aangevinkt ....

raar - ik heb nog eens geprobeerd - volledig uitgelogd via url mijn blog probeersels open gedaan en ik kan zelfs gewoon stukken copieren....

:oops: :cry: :oops: :cry: :oops: :cry:

Hallo ribbe,


Nu kwam ik wel op uw blog "probeersels", u mag hem nu terug beveiligen.

Het kan al eens spoken op een PC maar dan heeft het wel een oorzaak.

Ik heb het bericht van 08.02.07 op uw blog "probeersels" eens gekopieerd en geplakt op mijn testblog, geen probleem, nadien het nog eens via "wijzigen" toegevoegd, alles lukte.

Ik weet niet of het helpt, maar bij mij heeft dit al meermaals geholpen.

Wanneer u iets toevoegt aan een bestaande bericht en u klikt op "wijzigen" dat er niets verschijnt, wanneer ik enkele minuten wacht en dan terug op "wijzigen" klik het wel op mijn blog verschijnt.

Als dit niet lukt kan u ook eens proberen, bij "instellingen" naar onder scrollen en "Ping/verwittigen internationaal" eens alles uitschakelen, is dat niet de oorzaak kan het zo weer terug inschakelen, maar niet vergeten daar dan op "wijzigen" te klikken.

Dit eens uitproberen kost geen geld en is misschien de oplossing, anders moet er verder naar een oplossing gezocht worden.

Pépe

bedankt pepe maar ... 't lukt niet
heb geprobeerd met herhaaldelijk wijzigen
dat ping gedoe uit

heb geprobeerd
- de tekst er achteraan te plakken vast aan 't laatste woord - lukt niet
- er tussenin te plakken... lukt ook niet
in brontekst bij het eerste stuk staat P class-MsoNormal style="Margin Ocm Ocm Opt - wat is dat eigenlijk???? Kan het daaraan liggen. Maar ik denk van niet... ge kunt normaal toch gelijk wat toevoegen op een bestaand bericht onafhankelijk van de stijl van het voorgaande...
Ik word er gek van....

wat dan wel gaat is die tekst copieren en een nieuw bericht maken....
daar staat het perfect....

deze voormiddag:

van mijn ribbe foto de foto's van India naar probeersels gecopieerd .. geen probleem ... alleen de tekst tussen de 2 weersvakjes verschijnt niet

een heel deel albums bijgezet - gerangschikt enz... herhaaldelijk overgeschakeld van brontekst naar gewoon en omgekeerd - alles OK

wijzigen en.....oeps alles weg en niet meer terug te krijgen.....


Heb dan die albums via toevoegen in een nieuw bericht geplaatst en dat lukt

het probleem is dus niet als ik via toevoegen een tekst toevoeg maar, als bij een bestaand bericht via wijzigen een deel wordt toegevoegd...
dat neemt hij dus niet...

heb probeersels nog laten open staan....

Hallo ribbe,


Sorry dat ik laat ben om te antwoorden, maar was ganse namiddag weg, moet ook al eens gebeuren.

Ik vrees dat we stap voor stap naar de oplossing gaan moeten zoeken.

Wil je het volgende eens proberen en als hij dat ook niet neemt dan is het probleem voor de webmaster.

Typ eens een nieuw berichtje moet maar enkele lijntjes zijn, juist als test.
Plaatst dit met "toevoegen" als dit op uw blog staat , gaat dan terug naar "wijzigen" probeer dan nog eens wat tekst bij te voegen, lukt dit, probeer dan nog eens met er wat tussen te voegen, laat eens weten wat dit zegt.

Pépe

vandaag....

foto's van ZIndia
- eerste deel stond op ribbefoto
- 2e deel in een nieuw bericht aangemaakt
- geprobeerd om te plakken =lukte niet
- met stukjes geplakt ... telkens opgeslagen
nog 1x alles weg bij toevoegen...
opnieuw
de volgende keer nog kleiner stukjes toegevoegd en uiteindelijk gelukt


geprobeerd met een gecopieerd bericht te plaatsen in een nieuw bericht bij .../probeersels
- er een 2e gecopieerd stuk achter geplaatst zonder problemen


nu nog eens gaan proberen op Ribbe2
- dat vervolg van Thailand/Laos gecopieerd
- het eerste stuk geopend via wijzigen
- er bij geplakt
- wijzigen onderaan geklikt
lukt dus niet

ga nu nog even proberen om de teksten naar ...probeersels te copieren en laat u weten hoe het afgelopen is

e eerste deel verslag TH Laos gecopieerd en geplakt in ..../probeersels
gelukt
- vervolg gecopieerd en proberen bij te plakken... niks - staat op mijn werkblad maar bij wijzigen is het weer verdwenen

Zit dat soms bij de lengte van de tekst??????????? aangezien in mijn zelfde...probeersels 2 korte stukken wel kunnen geplakt worden maar dat hij dat laatste stuk van de lange tekst weigert????
'k Weet het niet


Heb nu geprobeerd in probeersels
de tekst die ik gisteren er gecopieerd geplakt en bijgeplakt heb achteraan bij te plakken bij Thailand/Laos eerste deel en dat lukt ook niet

Het zit dus werkelijk bij dat versla Thailand Laos waar ik niks kan bijzetten....... waarom?

bedankt in alle geval

even een samenvatting want 't is niet meer duidelijk wat ik allemaal geprobeerd heb

het probleem:
[b]op ribbe2[/b]

Tekst geplaats over Thailand-Laos
daarna vervolg bij getypt - wijzigen geklikt - ik krijg het vakje om in te loggen (ongev. 5 u typ en opzoekwerk -tijdsduur een probleem om ingelogd te blijven?)
log in en ... mijn tekst is verdwenen

De tekst terug ingetypt op een Wdocument - kopieren/plakken
tekst staat op werkblad
toevoegen - tekst is verdwenen

het document terug gecopieerd en in een ander bericht geplaatst onder vervolg Thailand Laos - ging zonder problemen.

-------

een andere tekst gecopieerd en geplaatst bij ...../probeersels
een vervolg gecopieerd en bijgeplakt: geen probleem

bij deze tekst het vervolg van 't verslag (dat ik niet bij de eerste tekst op ribbe2 kan plaatsen) toegevoegd zonder problemen

het ligt dus niet aan aan de vervolg tekst

...........

op ribbe2

dat eerste van Thailand Laos geopend - bij probeersels dat stuk tekst over vliegen gecopieerd en geplakt bij TH laos
Stond er op in mijn werkblad - toevoegen en ...alles weg

..........

het ligt dus ergens aan dat eerste bericht.........


----------------------------------------------------------------------------------


ander probleem - nu opgelost
ribbe foto

Eerste deel foto's India geplaatst
via wijzigen een heel deel bijgevoegd - lange tijd eraan gewerkt wegens herschikken enz. - toevoegen en..... opnieuw inloggen - alles weg

Dan het eerste deel gecopieerd naar probeersel
het 2e deel apart aangemaakt op probeerselsdat deel ineens proberen te plakken bij eerste deel - niet opnieuw moeten inloggen maar alles wel op kladblad maar verdwijnt bij klik op wijzigen

Dan stukje per stukje gecopieerd en toegevoegd en... gelukt (was wel een serieus puzzelwerk)
Eens het er op staat ging plaatswijziging en verbeteringen zonder probleem


- probleem bij bericht Thailand Laos bij ribbe2 ... zit er ergens een fout in de brontekst?????

- grote hoeveelheid foto's toevoegen bij ribbefoto en probeersels

volume probleem? tijdsbestek?

Hopelijk een beetje duidelijk nu want 'k had zoveel geprobeerd en alles maar steeds na mekaar in 't bericht hierboven geplaatst dat het nogal verwarrend leek - nu nog misschien ...maar 'k kan het niet beter onder woorden brengen. sorry

Hallo Ribbe,


[quote="Ribbe "]in brontekst bij het eerste stuk staat P class-MsoNormal style="Margin Ocm Ocm Opt[/quote]

Wilt je dat eens verwijderen, probeer dan nog eens

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!