problemen mpet inlog functie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

HEEEEEEEEELP het wil maar niet lukken

die code<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"> verwijderd.
- vervolg gecopieerd
- geplakt bij Griekenland voorjaar
- staat op werkblad er bij
- bekijk blog ...een deel staat erbij, een deel niet

dat deel dat er niet bij staat terug gecontroleerd op foute codes
terug geprobeerd bij te plakken
raar[b]er staat terug anderhalve zin bij[/b] maar de rest weer niet

die ontbrekende tekst overgtypt (zie bericht test) dit gecopieerd en geplakt bij Griek.voorjaar en....[b]er staat terug een zin meer[/b] maar de rest ontbreekt weer.

Ik word daar zo stilaan gek van.......

blijkbaar kent niemand de oplossisng

- heb dus alles naar een gewoon tekstdocument gecopieerd
- daarna terug naar ribbe1 - alle codes waren er uit - tekst stond volledig op werkblad en op blog

- tekst aangepast:
- grootte - vet - schuin
toegevoegd OK

- kleur tekst van wit naar zwart - nog alles OK -
-namen in oranje gezet en op werkblad alles OK
op blog zelf het laatste stuk verdwenen

ofwel dus problemen met die kleureditor
ofwel grootte van het bericht


- linken via schakel blijft probleem
via code OK


Graag zou ik dus vernemen:

[b]-waarom vliegt dat laatste stuk er steeds af?
- is er een beperking in grootte van een bericht??
- is er een beperking in werktijd?
- waarom moet ik steeds opnieuw inloggen als er bovenaan nog moet geklikt worden om uit te loggen?[/b]

laten jullie mij weten AUB als jullie daarop een antwoord vinden/krijgen.

Beste ribbe,

Het is niet normaal als je boven nog moet klikken om uit te loggen, en je telkens bij invoegen van een bericht melding krijgt om in te loggen.
Er is dan wel iets abnormaals aan de hand, zodoende zou ik je aanraden om op het forum van SeniorenNet bij spyware voor Verhaegen een Hjack This te plaatsen.
Verhaegen zal dat voor jou graag allemaal nazien. :wink:
Vrg. Swakke

Welke browser gebruik je?
Hoe zit het met de instellingen wat cookies betreft?
En een HijackThis logje plaatsen kan nooit kwaad trouwens.
Ondanks dat dat pas recent gebeurd is ->[url=http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=66747]klikje[/url]

oeps Swakke - verkeerd uitgedrukt... ik moet niet klikken om uit te loggen...... er staat "uitloggen ribbe" dit wil dus zeggen dat ik nog ingelogd ben.... heb nog maar pas een Hjthis laten nakijken en geen problemen

ik krijg telkens als ik "lang" aan een bericht gewerkt heb en ik wil toevoegen/wijzigen dat vakje om terug in te loggen - anders niet - maar telkens sta ik boven nog als ingelogd...

vroeger was dat ook op sennet.. als ge lang ergens op een blog aan 't lezen waart floepte dat ook weg en kwaamt ge terug bovenaan in 't bericht terecht
-ik vermoed dus dat het daar iets mee te maken heeft ...


en ik vermoed ook een beperking in het volume omdat de volledige tekst er wel opkomt als hij niet vergroot/vet enzo staat ... maar van 't ogenblik dat ik hem vergroot/vet zet/ schuin kan het laatste stuk er niet meer bij

Zelfs als ik een gewoon getypte zin bijschrijf komen er maar een paar woorden bij en de rest niet.

ook dat vak als ik link via de schakel ... krijg ik een vakje waar als ik naar beneden scrol al de namen van de blogs op bloggen.be kan zien.... dat ligt niet aan mijn pc denk ik
Kijk hogerop die screenpint daar staat het begin... nog zo'n reeks en dan een lange lijst namen.... tot halfweg het alfabet

Mijn probleem heb ik nu opgelost door een vervolgbericht te maken

Wat niet wil zeggen dat ik niet benieuwd ben om te weten waaraan het ligt

Ook een tekst opgemaakt in Word die overgebracht wordt heeft heel rare codes .... P class-MsoNormal style="Margin Ocm Ocm Opt - volgens pépé een CSS code ipv html... die moet ik er steeds uithalen

Misschien toch eens vragen aan de webmaster....

anders, ik trek mijne plan wel

'k zie dat op mailgroepen ook niemand van de anderen weet wat het is of... er niet naar gekeken heeft... :wink:

in alle geval fel bedankt ... 'k doe jullie wat werk aan hé :oops: :oops: :oops:

zal nog een hjth logje gaan ztten -omdat ik veel op 'twww zit draait CClaener enz. regelmatig

blijkbaar dus ik niet alleen met dat inlogprobleem

hier antwoord van Verhaegen bij Spyware sennet bij reactie log ribbedebie:
--------------------------------

en nog iets
ik had de laatste twee dagen ook raar , normaal ben ik altijd automatisch ingelogd , en nu was die inlogging dikwijls gewoon weg , en moest ik telkens inloggen als ik ergens een antwoord moest geven
_________________
gelieve te vermelden : besturingssysteem
xppro /home- winmill/win98/win2000/vista/Macintosh/linux
en mogelijk de hoeveelheid geheugen
256/512 /768/1024
bezoek ook eens
NEDERLANDSTALIGE PIEPSHOW-GEBRUIKERS-HANDLEIDINGEN-LINKEN
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!