Wat hulp of raad gevraagt- Opgelost.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik heb hier vandaag een nieuwe blog gemaakt,maar deze blog gaat niet open,
als ik het adres intyp of via de link in de mail,die me melde dat mijn blog perfect geregistreerd is.
Het registreren lukt perfect,mijn blog is normaal zelf zichtbaar,inloggen lukt perfect,alleen bij het intypen van het adres in de adresbalk loopt het fout,ook gaat het niet via de zoekfunctie naar blogs die jullie staan hebben bij toplijsten,typ ik de naam van mijn blog in,vind hij deze wel,maar als ik op de link klik gaat er niets meer.Bij Firefox ,krijg ik de volgende melding:
De pagina verwijst niet op een juiste manier door.
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een mannier die nooit zal eindigen.
Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of wijzigen van cookies.
Bij IE geeft hij de bekende melding dis pages can not....
(sorry voor het gebrekkige Engels,maar ik ben die taal hellaas niet machtig)ik denk dat hij een foutmelding links of rechts ziet en dat hij de pagina niet kan vinden.Ik heb reeds gereinigd,met schijfopruiming en Cclaener,maar niets helpt.
Hoe los ik dit op?

www.bloggen.be/vrijwilligeactiviteitenv ... ostmeester

Alvast bedankt,

Johan.

Hallo,

Ik heb vannacht precies hetzelfde voorgehad. Na aanmaken van een (test)blog.
Heeft zich uiteindelijk zelf opgelost.
Misschien even afwachten. :wink:

Hallo Johan,


Bekom uw blog ook niet open, noch met IE7 noch met Firefox.
Ook niet bij de "25 laatste nieuwe"
Probeer eens of hij opent in de categorie waar je hem geplaatst hebt, laat maar iets horen.

Pépe

Het blog gaat nu open. :wink:

Dan zijn de problemen wel opgelost

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!