Lettertype en grote veranderen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo'kes

Ik kan al een tijdje men lettertype en grote niet meer veranderen.
Als ik een nieuwe tekst wil invoegen kan het alleen nog met de standaard instelling. Kgeef toe dat ik een beetje foefel met kopieren van andere lettertypes ze kleef en dan men tekst aanpas zodat ik toch hetzelfde type kan blijven gebruiken.
Zo doe ik het al geruime tijd, omdat ik dacht dat het probleem bij bloggen zelf lag, wat waarschijnlijk niet het geval is....

Alvast bedankt

Lieve sterregroetjes
van de blog ster starlight :wink:

het probleem ligt wel degelijk bij Bloggen hoor !

waarschijnlijk heb je ook Internet Explorer 7 geinstalleerd ;
daardoor komt dat

die vraag is al eens ergens aan bod gekomen ( hier of in de mailgroep)
en toen heeft één van de moderators geantwoord dat we moeten
wachten tot de examens van onze webmaster gedaan zijn, om dit probleem op te lossen.

ondertussen kan je je behelpen met oa Word.

groetjes,

[url]http://www.bloggen.be/rebelshoekje[/url]
Thx rebelshoekje, :D

Dat ging super snel! Dan moet ik me geen zorgen maken en foefel ik verder :wink:

Lieve sterregroetjes

http://www.bloggen.be/starlights

Hallo starlight,

De reden is wel degelijk IE7

U kan dat voorlopig oplossen, zoals REBEL zegt met "Word".

Nog een mogelijkheid is de browser "Mozilla FireFox" te installeren,
werk prima samen met IE7, tot de webmaster de tijd en oplossing heeft gevonden.

Voor het werken op uw blog kan je steeds FireFox gebruiken, daar kan je wel het lettertype en grootte veranderen
Kan je hier gratis downloaden

http://www.mozilla-europe.org/nl/

Pépe

IE 7 ...weer iets "anders", maar niet direct Beter...

Je kan ook gewoon je Update van IE7 verwijderen via software! (updates aankruisen.)

Daar IE7 verwijderen en JE HEBT TERUG IE 6.... (zonder problemen)

Tegen dat den Bill Gates zijn kinderziektes weer over zijn, kan je dan terug een update doen. (zet die updates ondertussen gewoon AF) en doe ze handmatig, dan beslis jezelf wat je wil en wat niet...

Succes
Beste Linda Starlight en overige bloggers,

Inderdaad, ik was de persoon die dit euvel reeds geruime tijd geleden meldde.Ik werk nochtans met een IE5 omdat ik voorlopig nog met Windows 98SE werk.Niettegenstaande dit feit ondervond ik dit probleem ook.
Er is dus blijkbaar toch wat meer aan de hand dan enkel het gebruik van IE7.
Ik hoop met jullie allemaal samen dat dit probleem hopelijk voor eens en altijd kan opgelost worden. Persoonlijk vind ik het bloggensysteem in zijn geheel zeer practisch, maar wat het gestelde probleem betreft bezorgd het ons toch af en toe wat kopbrekens, nietwaar?

Vriendelijke groeten voor allen
Paul.
Beste mensen,

Nog even dit ter aanvulling: Ik weet dat in deze tijden nog met Windows 98SE werken behoorlijk uit de mode is. Hieraan ga ik binnenkort trouwens verhelpen door mijn komplete PC installatie te vervangen naar iets veel degelijkers. Beschouw het gewoon als een ervaringsbericht dat het probleem zich ook stelt bij IE5. Misschien kan het mee helpen om de ware oorzaken te achterhalen. Verder alle respect voor de webmasters, die reeds menig probleem uit de weg ruimden waarvoor mijn oprechte dank!

Groeten
Paul

www.bloggen.be/astro
hallo iedereen,
ik wil iedereen bedanken voor de snelle reaktie's, ook vind ik het tof dat astro een speciale dank uitbrengt aan de webmasters!

Astro, heb je hier je probleem al ter sprake gebracht ivm de video?

sterregroetjes

Starlight / Linda
Beste Linda,

Dank, het mag ook gerust eens vermeld worden. Wat de video betreft heb ik besloten dit te herbekijken wat het geeft met gebruik van de nieuwe PC. Zoniet gaan er wellicht veel mensen nodeloos hun tijd insteken, als het daar effectief mee zou te maken hebben. Gelieve dan ook mijn vraag onder "speciale aandacht" in Uw blog binnenkort terug te willen verwijderen a.u.b.. Uiteraard apprecieer ik het feit dat U hiervoor de moeite heeft genomen.

Nog een prettig weekend voor Uzelf en overige bloggers,
Paul
www.bloggen.be/astro

98SE wordt al een tijd niet meer ondersteunt, denk ik, door Windows.

dus dan kan je natuurlijk na een tijdje wel problemen krijgen omdat moderne programma's steeds modernere ondersteuningen vragen van JAVA EN DERGELIJKE technieken, zodat je 98 sowieso definitieve problemen gaat vertonen. (vervangen is DE OPLOSSING WEL volgens mij)

Ondertussen is Win.Melennium al gepasseerd en zijn ze nu stilaan XP al aan het vervangen, dus..... HOOG TIJD OM MEE OP DE TREIN TE SPRINGEN...

Hallo,


Vanaf maandag 29 januari 2007 bij het verschijnen van "vista" krijgt Windows 98 en ME geen ondersteuning meer. Vroeg of laat gaat men toch moeten overschakelen naar IE7. De reden waarom IE5 de zelfde symptomen heeft dan IE7, zal wel te vinden zijn, omdat alles is opgebouwd met IE6. Kan mij vergissen.

Pépe
Hallo DMEK1960 en Pépe,

Dank voor het antwoord. Positief te horen dat het verder opgevolgt word.
Inderdaad, het beste is naar tenminste XP over te schakelen en dan alles terug te herbekijken, wat ik zeker ook van plan ben. Wat daar ook nog eens bovenop komt met Window98SE: je kan hoe langer hoe minder nieuwe software inladen: Windows2000 is daarbij zeer dikwijls nu reeds een minimum vereiste. Alles vernieuwen is dus zoals jullie aanraden de beste oplossing.

Met dank en beste groeten,
Paul.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!