gastenboek

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Mijn naam is Mieke.
http:www.bloggen.be/aldeatje/
Gisteren en vandaag kreeg ik een hoop e-mails van bloggers met de melding dat ze geen berichtjes konden nalaten in mijn gastenboek van mijn blog. Telkens krijgen ze de melding dat ze de code foutief hebben overgetypt, maar dit blijkt niet het geval te zijn. Ze probeerden reeds vele malen, maar 't lukte hoegenaamd niet om een berichtje na te laten. Kan er mij daar a.u.b. iemand bij helpen? Ik zou dit erg op prijs stellen, want ik vind het heel vervelend dat niemand een berichtje kan nalaten. Ik heb bij mijn instellingen iets in mijn gastenboek gewijzigd namelijk ik heb gevraagd om GEEN codeopvraging. Maar nog steeds kunnen de meesten geen berichtje schrijven. En naar het schijnt is het ook gevaarlijk zonder codeopvraging voor spam. Is hier een oplossing voor? Ik maak zoveel werk van mijn blogje en ik doe het zo graag, 't is heel jammer dat ik nauwelijks of geen berichtjes in mijn gastenboek kan ontvangen.
Bedankt bij voorbaat,

Vriendelijke groeten
Mieke(aldeatje)

Beste Mieke,

Ben naar je blog geweest en heb een test in je gastenboek gedaan en geen problemen ondervonden, zoals ik gezien heb zijn er veel dat in je gastenboek hebben kunnen schrijven.
Je hebt de code wel weg gedaan en dat is heel gevaarlijk om veel spam te krijgen op je blog.
Wens je nog veel blogplezier. :wink:
Swakke.
Ja maar je kan iets nalaten in mijn gastenboek sinds ik de wijziging gedaan heb bij geen codeopvraging, dat zie ik nu, met codeopvraging is het onmogelijk om iets na te laten in mijn gastenboek, wil je dat ik het nog eens verander?. Sinds de wijziging kan iedereen weer een berichtje nalaten, dit is nog maar twee uurtjes hoor. Als ik de codeopvraging doe dan kan er niemand wat achterlaten, onmogelijk. Ik heb het twee dagen gehad, mijn mailbox zit vol met mailtjes van bloggers, al van twee dagen. Weet jij geen oplossing hiervoor? Dat ze toch nog een mailtje mits codeopvraging, please? Ik heb schrik hoor nu voor virussen. Groetjes en alvast bedankt voor de hulp! Groetjes Mieke

Beste Mieke,

Zet de code nog eens aan dan kom ik nog eens een test doen.
Deze test kan je later verwijderen uit je gastenboek.
Als je die code niet hebt en de spammers merken dat op dan sta je er slecht voor, alles vol spam enz..
Vrg. Swakke

Ja, inderdaad...

Ik ben gaan proberen en bij mij lukt het niet!
FOUTIEVE CODE INGETYPT...komt er telkens op... (en nu kan iedereen wel 3 cijfertjes overtypen he...haha!)

[color=blue][b]MIEKE...een heel kleurrijke blog trouwens...heel mooi!!![/b][/color]

IK probeer nadien nog wel eens!!!

Hallo Mieke,


De webmaster is ondertussen verwittigd.

Klik ook eens op deze linken:

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=2843

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=2865


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!