Blog blokkeert

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Dag forum!

Een aantal bezoekers van mijn blog ([url]http://www.bloggen.be/menck[/url]) laat me weten dat mijn blog soms blokkeert of sputtert als ze het trachten te bezoeken. Ondervinden jullie dat probleem ook? En zo ja: wat is hier aan te doen?
P.S.: zelf heb ik dat probleem nog niet ondervonden, niet vanop mijn pc noch vanop andere pc's. Vreemd.

Op voorhand bedankt!
Menck

Hallo Menck,


Ik kom zonder problemen op uw blog, uw blog blijft ook mooi staan zonder te sputteren.

Pépe

Dankjewel, Pépe.

Sommige mensen ondervinden enige moeilijkheden, anderen dan weer geen enkele. Vreemd.
Er moet nogal veel laden bij het openen. Wellicht kan het daar mee te maken hebben. Of is het zo dat de achtergrond die je kiest voor vertraging kan zorgen? Nu blijkt dat zij die moeilijkheden ondervinden enkel maar de blauwe achtergrond te zien krijgen waarop dan niks van tekst verschijnt.

Hallo Menck

Is het mogelijk dat zij die alleen uw blauwe achtergrond zien, aangesloten zijn op het internet met een inbel verbinding, zij uw blog niet kunnen inladen?


Pépe

Dat zou misschien wel kunnen, Pépe. Helaas weet ik dat niet.
Overigens zou het me verwonderen dat er vandaag de dag nog gesurft wordt met een inbelverbinding. Hoe geduldig moet je dan zijn! :D

Hallo Menck,


Ik zou ze de kost niet willen geven, die nog surfen met een inbelverbinding

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!