blog verdwenen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

In november maakte ik een blog aan. Daar kwamen heel wat teksten op te staan. Nu is die blog waarschijnlijk door een verkeerd manoeuvre verdwenen. Ik wilde die tijdelijk elders opslaan, dus ik heb zitten knoeien met de url en/of de categorie. Nu vind ik die blog nergens meer terug. Hoe kan ik die terug opvissen? :(

Beste stien,

Kan je mij de naam van je blog geven, dan kan ik zien om hem terug online te plaatsen en laat je iets hier weten.
:idea: Als je hier geen naam zet van je blog is dat onmogelijk.
Swakke.
De oorspronkelijke naam van het blog was 'stiens speakerscorner' met url www.bloggen.be/stienie

[quote]dus ik heb zitten knoeien met de url en/of de categorie. Nu vind ik die blog nergens meer terug. Hoe kan ik die terug opvissen? [/quote]

Beste stien,

Je blog stienie zoals je opgeeft kan ik niet boven meer halen.
Zodus als dat de juiste url is van je blog, dan ben je het beste om een nieuwe blog te maken.
Als je nog eens zoiets voor hebt moet je het vlugger op het forum plaatsen , of mij mailen. :wink:
Vrg. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!