reactie of bericht plaatsen.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Sommige bezoekers kunnen geen reactie of bericht achterlaten in mijn blog. Zij krijgen steeds de melding dat de veiligheidscode verkeerd is ingetypt. Ik kan ook geen reacties of berichten plaatsen in mijn eigen gastenboek. Ik krijg dezelfde melding. Dit is reeds van bij het opstarten van mijn blog. Op bezoek bij andere bloggers heb ik geen probleem met de veiligheidscode.

Beste Leona,

Om dat men je beter zou kunnen helpen, kan je a.u.b de link van je blog hier plaatsen , zodat men eerst kan komen zien.
Vrg. Swakke
Hallo Swakke, de link naar mijn blog is : bloggen.be/beejee.
Daarstraks nog email ontvangen van een blogger die geen bericht kan achterlaten.
Vriendelijke Groetjes
Leona

Hallo Leona,

Ik heb juist een test gedaan in je gastenboek en er iets in geschreven, volgens mij is het in orde.
Men moet natuurlijk de juiste code ingeven, als men de code niet goed kan zien moet men beneden klikken op klik hier voor een nieuwe code dat men beter kan zien.
Dikwijls is het wel moeilijk om die code juist te plaatsen, en bij een computer moet alles juist zijn of het gaat niet.
Leona,
Nog veel blog plezier. :wink:
Swakke

Hallo Swakke, ik weet dat sommige bezoekers geen problemen hebben bij het achterlaten van berichten, reacties op mijn blog. Maar er zijn er ook veel die wel problemen hebben, zelfs als ze de veiligheidscode juist inbrengen. Ikzelf kan ook geen bericht of reactie achterlaten in mijn eigen blog. Dat is juist het rare, waarom sommige wel en anderen niet. Ik ben ervan overtuigd dat ze de veiligheidscode juist inbrengen. De meeste bezoekers zijn bloggers, dus ik denk dat ze wel vertrouwd zijn met de veiligheidscode. Wat mijzelf betreft heb ik nog geen enkel blog tegengekomen waar ik geen reactie kon achterlaten, alleen in mijn eigen blog gaat het niet. Sorry dat ik misschien in herhaling val maar ik denk dat het probleem niet ligt in het inbrengen van de verkeerde veiligheidscode. Alvast bedankt voor de moeite en ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt

Hallo Swakke, ik heb daarnet bij de instelling van mijn blog "E-mail adres bij reactie opgeven" op "neen" gezet. Daarna heb ik een testberichtje in mijn gastenboek geplaatst zonder mijn e-mail adres en er waren geen problemen. Dit kan een tijdelijke oplossing zijn maar ik zou toch liever hebben dat alles normaal functioneerd met de correcte instelling van mijn blog. Groetjes Leona

Hallo Leona,

Hou het morgen in het oog of het nog in orde is, want om 12 uur s'nachts worden alle blogs automatisch gegenereerd, en het kan zijn dat de fout nu verdwenen is.
Wens je een goede nacht. :wink:
Swakke

Goede morgen Swakke, heb daarstraks nog een paar testjes gedaan i.v.m. mijn gastenboek. Wanneer ik ingelogd ben bij bloggen.be en mijn instelling staat op "neen" wat e-mail adres betreft en ik ga van daaruit naar mijn blog kijken kan ik een reactie sturen in mijn gastenboek. Wanneer ik echter uitgelogd ben bij bloggen en gewoon naar mijn blog ga kan ik geen reactie versturen. Steeds foutmelding wat de veiligheidscode betreft. Voor mij kan dit eventueel een tijdelijke oplossing zijn als ik persé een reactie wil versturen in mijn gastenboek maar niet voor mijn bezoekers. Ik krijg meer e-mail berichten binnen (wel te verstaan van mensen die mijn e-mail adres kennen, want via mijn blog kunnen ze ook geen e-mail naar mij versturen) met de opmerking dat er iets mis is met mijn blog omdat ze geen reactie kunnen versturen dan dat ik reacties krijg via mijn gastenboek.
Swakke, dit is een hele boterham maar ik probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven. Hopelijk komt er spoedig een oplossing. Vriendelijke groetjes, Leona

Hallo Leona,


Ik zie niet waar het probleem is hoor, kijk in uw gastenboek ik heb er een test berichtje in geplaatst zonder problemen, ik moet ook de veiligheidscode intikken.

Pépe

Hallo Pépe, ik kan niets meer zeggen dan wat ik in mijn berichtje van daarnet heb trachten uit te leggen. Sommige bezoekers kunnen moeiteloos een berichtje versturen in mijn gastenboek en andere weer niet (inclusief mijzelf, of ik moet het via omwegen doen en mij eerst aanloggen bij bloggen.be en van daaruit naar mijn gastenboek gaan). Zoals ik daarvoor al zegde is de bedoeling van het bloggen niet dat mensen hun reacties opsturen via e-mail (opdat ze toevallig mijn e-mail adres kennen door mijn bezoek aan hun blogje) want via mijn blog kunnen sommige bezoekers ook geen e-mail versturen. Ik zie dus wel een groot probleem waarmee ik reeds van het begin van mijn blogje mee geconfronteerd word, nl. dat er problemen zijn met de veiligheidscode voor sommige bezoekers (ook voor mij) niettegenstaande dat de veiligheidscode correct wordt ingevuld. Gisteren heb ik nog een maileke gekregen van een blogster met als titel "het is weer van dat". Hiermee wou zij zeggen dat ze weeral geen bericht kon nalaten in mijn gastenboek omdat de veiligheidscode steeds een foutmelding aangaf. Zij had verscheidene malen een nieuwe veiligheidscode ingetypt maar het was hopeloos. Sorry voor de last dat ik jullie bezorg. Groetjes Leona
ik moet leona bijtreden ; ik kon van de week ook geen berichtje nalaten in de gastenboeken :arrow: veiligheidscode was steeds fout.

Maar ja, dat gebeurt geregeld ...
alleen raar dat onze moderators hier nooit een probleem zien 8) .

Alles gaat nogal traag / of niet de laatste weken ; de blogs openen moeilijk / je berichten worden niet dadelijk zichtbaar op je blog ...enz.

Ik denk dat het probleem gewoon is ; dat we dezer dagen allen massaal aan 't bloggen zijn en de server overbelast wordt :(

't zal wel beteren na de feestdagen !!! :wink:


[url]http://www.bloggen.be/rebelshoekje[/url]

Eindelijk ook iemand die problemen heeft met de veiligheidscode. Ik kan begrijpen dat dezer dagen de servers overbelast zijn maar mijn probleem met de veiligheidscodes op mijn blog bestaat reeds van op het moment dat ik mijn blog heb opgestart (6/12/2006) en nog steeds is het probleem niet opgelost.
hey LEONA,

schakel je veiligheidscode gewoon uit !
de mijne staat ook uit, slechts sporadisch krijg ik eens een spambericht binnen. dat verwijder ik dan gewoon :!:

groetjes,

[url]http://www.bloggen.be/rebelshoekje[/url]

Dat heb ik teneinde raad ook al gedaan maar dat werd mij ten stelligste afgeraden door de Webmaster omwillige van de spamberichten.
Groetjes Leona

nee hoor ligt niet aan de feestdagen het is al maanden zo, het lukt nooit na 1 keer,
er staat altijd verkeerde code getypt, en als hij dan eindelijk pakt na eindeloos proberen, staat er wegens interne fout kan het bericht niet worden verzonden blog wordt op een later tijdstipt bijgewerkt, maar het staat er dan wel of 2x hetzelfde bericht,
veiligheidscode uit zetten maakt ook niet uit
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!