Ik kan niet reageren.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste mensen, hoe kan dit.
Als ik wil rageren zelf op een reaktie van een artikel van ons blog, krijg ik zoals gewoonlijk axtive X venstertje,maar daarna moet ik dan een fout rapport verzenden en is mijn blog site afgesloten.
Om precies te zijn ik kan niet rageren op de reakties van andere mensen,dit is nooit een probleem geweest.
Sjaco :(

Ik zou de Spyware eens goed verwijderen met een progje daarvoor en dan je register uitkuisen....

En daarna nog eens proberen.
Misschien een kleine onschuldige, maar lastige besmetting?

Hoi iedereen.
Nog steeds kan ik niet reageren op reakties vanaf ons eigen blog.
Ik heb alles opgeruimd en gedaan wat ik kon,maar ik krijg nog steeds een foutmelding als ik wil reageren .
Dan wordt meteen bloggen afgesloten.
Wie weet de oplossing.(het is best vervelend)
Sjaco

Misschien zijn er door een ander programma 'andere' activex besturingselementen geplaatst (ongewild) waardoor je dit probleem krijgt.

Schakel je systeem terug naar een periode VOORDAT JE DEZE FOUT HAD.
Programma's blijven hier ongemoeid, alleen je systeem wordt aangepast.

Hallo Sjaco

Kijk een na of je dat nu nog hebt, nadat de webmaster deze nacht alles terug op zijn pootjes gezet heeft.


Pépe

Beste Pepe, alles is okee ik kan weer reageren op de artikelen,maar nu weer wat anders(lastig he) maar de titel boven het blog artikel wordt niet weergegeven nadat het artikel op de site is gekomen,een paar keer opnieuw getypt en gewijzigd maar de titel oliebollen en appelflappen wil niet verschijnen?
Sjaco

Hallo Sjaco,

Ga eens bij deze berichten naar "wijzigen" tik terug de tittel in en klik nu op de 2de "wijzigen" en zeker niet op de eerste.

Succes

Inderdaad Pepe bedankt, de 2e wijzigen aan geklikt en de titel staat er op.
TTe gek, bedankt voor al je kennis en adviezen van het afgelopen jaar.
Sjaco

Hallo Sjako,


Dit was graag gedaan, maar zal wel mee oliebollen komen eten :)

Ook voor U en uw familie de beste wensen voor een voorspoedig 2007, ook met veel blogplezier bij Bloggen.be

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!