Het niet kunnen openen - Opgelost.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Herhaalde malen heb ik geprobeerd mijn blog te benaderen ten einde wijzigingen aan te brengen. Telkens als ik de juiste gebruikersnaam en paswoord intoets krijg ik een terug melding Ü heeft de foute gebruikersnaam en/of paswoord gebruikt. "Dit is nu al weken zo.
Aan U de vraag waar dit aan kan liggen.Beide bloggen schreeuwen om aangepast te worden.
Het gaat om de blogs www.bloggen.be/suryanewage en www.bloggen.be/tarot

Mijn e-mail adres is driespostma@skynet.be

met vriendelijke groet ,

Dries Postma

Hallo driepostma,


Als je twee blogs hebt, moet men steeds bij de ene uitloggen, dan bij de andere inloggen.

U kan dit vermijden, door uit te voeren wat u hier op deze link kan lezen

http://www.bloggen.be/help-blog_meerder ... sselen.php

Helpt het nog niet, verwijder dan uw tijdelijke bestanden ook de tijdelijke bestanden off line, cookies en geschiedenis, vind je bij "extra" "internet opties" op het tabblad bij "algemeen" , vinkt bij inloggen "mij onthouden" uit, u kan eventueel ook nog eens scannen op spayware en start dan uw PC opnieuw op.

Nog geen resultaat gaat dan de test doen, klik hiervoor op deze link

http://www.seniorennet.be/Pages/Thuis_o ... loggen.php

Succes Pépe

Hallo pépe.


Ik heb begrepen dat ik voor de beide blogs maar een gebruikersnaam en een paswoord moet gebruiken, dat is in dit geval niet gebeurd met als resultaat dat ik beide blogs niet meer kan benaderen om aanpassingen te doen (volgens de test die U me aanraadde was alles groen.)

Kan ik gebruikersnaam en paswoord wijzigen zonder
dat ik heb ingelogd in de betreffende weblogs? Is daar een aprte URL voor ? Zo nee ,dan zou ik het op prijs stellen dat U me een andere oplossing aanreikt.

Met vriendelijke groet ,


Dries Postma

E-mail : driespostma@skynet .be

Hallo,

Er is geen mogelijkheid, gebruiksnaam en wachtwoord te wijzigen zonder in te loggen.

Alvorens dat kan overgemaakt worden aan de webmaster, moet u hier eerst bevestigen of u geprobeerd hebt met op beide blogs uit te loggen en dan bij één in te loggen.
Of de cookies, tijdelijke bestanden en geschiedenis verwijderd zijn, daarover vind ik niets terug in uw antwoord.
Kan u ook nog vertellen met welke browser u werkt.

Pépe

Het probleem is op gelost.Ik maak gebruik van explorer en door op de rechter knop te klikken heb ik de cookies weggehaald en vervolgens de geschiedenis gewist.
Ik had niet begrepen dat dit het probleem kon wezen ,maar we zijn er nu toch uit.De beide blogs kon ik meteen weer aanpassen.

M'n excuses voor het ongemak, en bedankt

Met vriendelijke groet ,

Dries Postma

Zonder dank, was graag gedaan, bedankt voor dit te melden.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!