schermresolutie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Mijn schermresolutie is ingesteld op 1280x1024. Mijn blog wordt echter niet volledig weergegeven als ik dit bekijk. Kan ik de resolutie van mijn blog aanpassen zonder mijn schermresolutie te wijzigen?

Hallo everbeur,

Dit heeft niets te zien met uw schermresolutie, de reden is de eerste foto in uw tekstvlak, veel te breed, is namelijk 810 pixels, breng dit terug, door uw foto te verkleinen naar max. 600 pixels en uw blog zal mooi in uw scherm passen.


Pépe

als het om deze blog gaat: http://www.bloggen.be/everbeursport/

dan denk ik precies, dat de foto niet te groot is hoor Pepé, maar ik zie linksboven in dat artikel (waar juist die eerste foto instaat) een "min" teken staan....

Ik denk ik combinatie met die foto die in het midden gezet is, dat hij dit alles een beetje te breed maakt. Zou dit kunnen?

Want de foto op zich is maar: 584 x 413, dat mag he?

Hij heeft tussen mijn en uw antwoord de foto verkleind, was voordien 810 pixels breed. Als hij deze foto nu links plaatst, inplaats van hem te centreren, zal zijn tekstvlak al wat smaller worden. Dat - teken is zijn tekst die hij heeft ingegeven, maar heeft geen andere betekenis.
In zijn tekstvlak heeft hij nog een foto met daarnaast een tabel, die ook zijn tekstvlak te breed maakt en zijn rechterkolom volledig naar rechts duwt, als de tabel onder de foto geplaatst wordt, zal het heel anders uitzien.

Het heeft zeker niets met zijn schermresolutie te doen, het heeft met zijn blog te doen.

Pépe

Dit even geheel terzijde: Het zou handig zijn als mensen die vragen stellen ook even laten weten als het probleem opgelost is... dat is wat ik doe..

Men kan hierdoor andere bloggers helpen door: te melden dat het probleem is opgelost en hoe zij het opgelost hebben.

Nu zijn mensen hier op het Forum die uit vrije wil andere willen helpen, maar die nooit te weten komen of zij wel hebben kunnen helpen.
Pépe

INDERDAAD :roll: :roll: :roll:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!